طراحی سایت در بجنورد

استان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می باشد. این شهر در ناحیه شمال شرقی ایران واقع شده است . بر پایه سر شماری سال 1395 جمعیت این شهر 228.931 نفر بوده است .

این استان دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی می باشد که در فصل تابستان آب و هوای نسبتا ملایم و در فصل زمستان سرد می باشد.

مردم فارس زبان از جمله بومیان فارسی که در محل به نام تات نامیده می شوند ، این شهر دارای جاذبه های گردشگری ویژه ای مانند: آرامگاه های تاریخی ، چشمه های طبیعی و عمارت و بنا های تاریخی از دوره قاچار می باشد.که در روایات تاریخی در زمان سردار مفخم و سفر 2 خبرنگار فرانسوی پس از بازدید ود از این شهر در سفر نامه خود این استان را پاریس کوچولو نامیدند.

این استان از فرهنگ غنی و خاصی برخوردار است و آن هم به این دلیل از اقوام مختلف با فرهنگ های متفاوت به بهترین شکل در کنار هم زندگی می کنند . بجنورد دارای سوغات و صنایع دستی متعدد مانند؛ گلیم بافی ، قالی و قالیچه ترکمن ، زیورآلات ، سازه های سنتی و… می باشد .

خراسان شمالی دارای معادن با سنگ های غنی متفاوت و معدنی همچون مرمر بوکیست و سنگ آهک است . معادن سنگ مرمر پرتغالی بجنورد یکی از مهم ترین ظرفیت های صادراتی استان به شمار می رود .

با وجود کارخانجات و شهرک های صنعتی متعدد دراین استان مانند؛

مجتمع پتروشیمی

کارخانه سیمان

کارخانه‌های پلاستیک بجنورد

کارخانه آرد و شرکت آذین فورج

کارخانه تولید انواع لوله و پروفیل فلزی بجنورد

و… است

و همچنین جمعیت قابل توجه این استان باعث می شود تا بجنورد یکی از استان های مهم در خصوص اتقصاد کشور محسوب شود.

اما آیا با وجود این تعداد واحد های صنعتی و تولیدی این استاندارای رونق اقتصادی مناسبی هست؟ آیای واحد های شغلی موجود در این استان به فکر پیشرفت شرایط تکنولوژی و کسب در آمد بیشتر خود از طریق دنیای آنلاین نیز هستند؟

تمام صااحبان کسب و کار و صاحبان حرفه  می توانند با د اشتن یک سایت خوب و جامع درآمد خود را چند برابر کنند.

طراحی سایت در بجنورد یکی از قدامات مهم برای ساکنان این شهر و تمام افرادی که صاحب کسب کار در این استان هستند می باشد  . شما با داشتن یک سایت کامل و زیبا می توانید به راحتی و بدون واسطه محصولات خود را به فروش برسانید ، از کسب و کار خود اطلاع رسانی کنید ، خدمات آینلان حرفه خود را گسترش دهید و راه های جدید کسب در امدی برای خود ایجاد کنید

با توجه به شرایط کنونی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی آنلاین و همچینی مشغله فرادمثل نداشتن وقت کافی برای خرید و نبود اطلاعات مناسب و جامع جهت اطلاع رسانی برای افراد طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. با طراحی سایت در بجنورد باعث رشد و پیشرفت اقتصادی و همچنین کسب  درامد بیشتر در حرفه خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 26 خرداد 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست