طراحی سایت در اهواز

اهواز به عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران به شمار می‌رود. اهواز در واقع محل اجماع برخی از صنایع مادر همچون نفت، فولاد و… بوده و نقش بزرگی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند. از سوی دیگر از لحاظ گردشگری و آثار تاریخی نیز بسیار حائز اهمیت است. امروزه حوزه دیجیتال در تمامی کسب و کارها نفوذ پیدا کرده و با تغییرات در فرآیند کاری توانسته است در میزان رشد درآمد تحولات بزرگی را ایجاد نماید. هم‌چنین اگر کسب و کار شما امکان فعالیت در سایر مناطق را نیز داشته باشد، در بازار سایر شهرها نیز می‌توان از این طریق کسب درآمد نمود. در این راستا طراحی سایت در اهواز گزینه مناسبی جهت معرفی کسب و کار شما به کاربران فضای مجازی بدون هیچ گونه محدودیت در مکان و زمان است.

طراحی سایت در اهواز

انواع طراحی سایت در اهواز چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

وب سایت‌ اطلاع رسانی هم هزینه‌های اطلاع رسانی را کاهش داده و هم میزان اثر بخشی را افزایش خواهد داد. با طراحی سایت اطلاع رسانی، می‌توانید محصولات، خدمات، ارزش‌ها و اهداف خود را به طور کامل به مشتریان معرفی نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی وب سایت‌ فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی و انتخاب محصول در اختیار مشتری قرار می‌‌گیرد. راه‌اندازی درگاه پرداخت، نیز کمک می‌کند تا محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید.

طراحی سایت فرآیندی

وب سایت‌ فرآیندی برای یک فرآیند خاص برنامه نویسی شده و دارای ماژول‌های پرکاربردی است. در واقع با طراحی یک قالب مشابه می‌توان از سایت‌های مشابه آژانس‌های هواپیمایی، دیجی کالا، دیوار، تخفیفان و …  استفاده نمود.

مراحل طراحی سایت در اهواز چیست؟

1-طراحی سایت باید با توجه به اهداف کسب و کار، نیازها و علایق مشتریان شکل گیرد. بنابراین باید به پارامترهای زیادی فکر کنید. از جمله طراحی گرافیک، ترکیب رنگ‌‌ها، بودجه، انتخاب شبکه‌های اجتماعی مناسب، نحوه تبلیغات و…

2- انتخاب دامنه یا همان نام سایت شما

3- تهیه هاست مناسب جهت ذخیره اطلاعات سایت. در انتخاب هاست مناسب میزان ترافیک سایت و حجم اطلاعات را در نظر داشته باشید.

4- بررسی نیازسنجی‌های کسب و کار و پیاده سازی موارد درخواستی بر روی کاغذ

5- انتخاب رابط‌ گرافیکی مناسب. در این مرحله هم می‌توان از قالب‌های آماده از قبل طراحی شده استفاده نمود و هم می‌توان به طور اختصاصی سایت را طراحی کرد

6- آپلود کردن سایت

نکات مهم طراحی سایت در اهواز

طراحی سایت ارزان

با توجه به اهداف و نیازهای خود، بودجه‌ای را تعیین کرده و به دنبال انتخاب بهینه باشید. طراحی سایت شامل محدوده قیمت‌های مختلفی است. اما با هزینه کم هم می‌توان صاحب یک سایت شد. استفاده از قالب‌ آماده و از قبل طراحی شده، بسیار ارزان‌تر از طراحی قالب‌های اختصاصی است.

سئو

برای آن که در جست و جوهای گوگل دیده شوید و از رقبا پیشی بگیرید، باید اصول سئو را همواره رعایت نمایید. سئو شامل پارامترهای مختلفی از جمله سرعت لود بالا، ریسپانسیو بودن و …  را در بر می‌گیرد. بهره‌مندی از تجربه متخصصین را حتما در این زمینه نظر داشته باشید.

سئو سایت اهواز

تولید محتوا

تولید محتوا از جمله مهم‌ترین پارامترها در افزایش ترافیک سایت و سئو سایت به شمار می‌رود. بنابراین حتما محتوای جذاب، با کیفیت وکاربردی را در برنامه خود داشته باشید.

تبلیغات

امروزه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در فضای مجازی به علت کاهش چشمگیر هزینه‌ها و افزایش میزان اثر بخشی نسبت به روش‌های سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. از این رو برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، بازاریابی در این فضا را جدی بگیرید.

طراحی سایت در اهواز با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده به اشتراک گذاری دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، تهیه هاست و دامنه با شما مشتریان عزیز است.

 اما مزیت‌های فراکارانت چیست؟

برگزاری جلسات حضوری و بررسی اهداف و نیازهای کسب و کار شما در فضای مجازی، ارائه بهترین گزینه طراحی سایت با مناسب‌ترین هزینه

برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت مدیریت محتوای سایت به صورت حضوری یا مجازی

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت پس از اتمام پروژه پاسخگوی مشتریان خود نیستند. مجموعه فراکارانت با مشاوره و پشتیبانی قوی و ارائه گارانتی ویژه همراه مشتریان است.

گواهی‌ها و عضویت‌های مجموعه فراکارانت     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه  

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 02123087 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست