طراحی سایت در اراک

اراک از کلان شهرهای بزرگ ایران و جزو یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های اقتصادی، صنعتی و گردشگری کشور به شمار می‌رود. استان اراک از لحاظ صنعتی دارای تنوع بسیاری بوده و نقش صنایع مادر در آن بسیار پر رنگ است. هم‌چنین از لحاظ آثار تاریخی و گردشگری نیز قابل توجه است. اما اهمیت طراحی سایت در اراک چیست؟ در ادامه با ما همراه است.

مزیت طراحی سایت در اراک چیست؟

حضور در فضای دیجیتال مزیت‌های زیادی را برای انواع کسب و کارها به وجود می‌آورد. از جمله…

با از بین بردن محدودیت مکان و زمان، مشتریان زیادی از نقاط مختلف با محصولات و خدمات شما آشنا خواهند شد. از سوی دیگر با دسترسی 24ساعته به مشتریان همواره تعامل خود را با آن‌ها حفظ کرده و مشتریان را از دست نخواهید داد.

با جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتری واقعی، تغییرات بسیار بزرگی در میزان فروش و درآمد شما ایجاد خواهد شد.

با توجه به حضور گسترده کسب و کارها در فضای دیجیتال، شما نیز باید در این فضا حضور پیدا کرده تا بتوانید موقعیت خود را میان رقبا تثبیت کنید. در غیر این صورت رقبا پیشی گرفته و عملا حذف خواهید شد.

و…

طراحی سایت در اراک یکی از بهترین گزینه‌ها جهت پیشرفت کسب و کار در فضای دیجیتال به شمار می‌رود. اما باید تمامی اصول و ویژگی‌های یک سایت را به درستی رعایت کرده تا بتوانید موفق باشید. در ادامه موارد زیادی ممکن است ذهن شما را مشغول کند. از جمله انواع طراحی سایت، مراحل طراحی سایت، نکات مهم در طراحی سایت، کسب رتبه اول گوگل و…

طراحی سایت در اراک

انواع طراحی سایت در اراک چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

در طراحی سایت اطلاع رسانی امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات خود با هزینه‌ای بسیار پایین تر از روش‌های سنتی به وجود می‌آید. از سوی دیگر امکان دستیابی به مخاطبان هدف اثر بخشی آن را بسیار زیاد خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی محصولات خود را به کاربر معرفی کرده و امکان بررسی و انتخاب را به او بدهید. در چنین سایتی می‌توان انواع امکانات مختلفی ایجاد نمود. از جمله راه‌اندازی درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید و…

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. می‌توان از آن‌ در سایت‌های مشابه مانند دیجی کالا، دیوار، تخفیفان و … استفاده نمود. هر یک از این مدل‌های طراحی را می‌توان در فعالیت‌های پر رونق اراک پیاده سازی نمود. از جمله طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت گردشگری و…

اما مراحل طراحی سایت در اراک چیست؟

1-ابتدا با توجه به اهدافی که در کسب و کار خود دارید، باید بررسی کرد چگونه سایتی مناسب شما است. از این رو باید درباره موارد مختلف آن تحقیق و بررسی انجام شود. برای نمونه ترکیب رنگ‌ها، میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، شبکه‌های اجتماعی مناسب شما و …

2- تهیه هاست و دامنه. با انتخاب دامنه در واقع نام و آدرس سایت خود را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب هاست ایران بر اساس حجم اطلاعات و میزان بازدیدها، فضای ذخیره اطلاعات را تعیین کرده‌اید.

3-بررسی نیاز سنجی‌های سایت و تعیین امکانات مورد نیز سایت

4- انتخاب رابط گرافیکی متناسب با اهداف کسب و کار. در این مرحله می‌توان از قالب آماده استفاده نمود یا به صورت اختصاصی طبق نیازها و اهداف کسب و کار ، صفحات را طراحی نمود.

5- آپلود کردن سایت بر هاست و دامنه

سایر نکاتی که در طراحی سایت اراک باید بدانید

هزینه طراحی سایت

با توجه به امکانات و فرآیندهایی که در سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، محدوده قیمت بسیار متنوع است.  با استفاده از قالب‌های آماده سایت‌های مشابه می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. اما اگر یک سایت ارزان پاسخ‌گوی اهداف کسب و کار شما نباشد و نیاز یه یک سایت حرفه ای داشته باشید، امکانات بر حسب نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی می‌گردند.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استفاده روز افزون دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل، استفاده از اپلیکیشن‌ها در فرآیند کسب و کار شما تحول بزرگی می‌تواند ایجاد کند. بنابراین اگر حضور موفقی در فضای مجازی داشتید، به طراحی اپلیکیشن نیز جهت توسعه کسب و کار خود فکر کنبد.

طراحی ریسپانسیو

نمایش صحیح صفحات در نمایشگر موبایل و تبلت بسیار اهمیت دارد. زیرا امروزه درصد زیادی از افراد با موبایل فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند. بنابراین حتما  طراحی ریسپانسیو جزو ضروریات به شمار می‌رود.

طراحی جذاب و حرفه‌ای

با طراحی جذاب و حرفه‌ای برند شما در ذهن کاربر ماندگار می‌شود. درواقع بسیار مهم است در نگاه اول بتوانید کاربر را جذب سایت خود کنید. هم‌چنین در نظر داشته باشید سایت خود را ساده طراحی کنید تا کاربر بتواند به سادگی و بدون پیچیدگی و سردرگمی به اهداف خود در سایت دست یابد.

سئو

باید همواره تلاش کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید. در این صورت است که توسط کاربران دیده خواهید شد. در این راستا پارامترهای زیادی را جهت سئو سایت باید لحاظ کنید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوا، طراحی ریسپانسیو و…

بازاریابی دیجیتال

با بازاریابی دیجیتال می‌توانید مخاطبان هدف خود را در فضای مجازی جذب نمایید. این نوع از بازاریابی در هزینه‌های شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد و کارایی آن نسبت به روش‌های سنتی بسیار بالاتر خواهد بود.

طراحی سایت در اراک با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا دو دهه تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

و در آخر با مزیت‌های فراکارانت آشنا شوید…

مشاوره تخصصی قبل از راه اندازی سایت

آموزش حضوری و فیلم‌های آموزشی جهت یادگیری مدیریت محتوای سایت به مشتریان

پشتیبانی قوی و ارائه گارانتی ویژه پس از اتمام طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست