طراحی سایت دامداری

اهمیت طراحی سایت دامداری چیست؟

حضور کسب و کارها در فضای مجازی مزایای زیادی نسبت به روش سنتی دارد. برای نمونه می‌توان محدودیت در تعامل با مشتری را حذف نمود. در واقع به مشتریان مناطق مختلف در 24 ساعت شبانه روز دسترسی داشت. نکته مهم دیگر آن است که در حالت عادی به راحتی نمی‌توان به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرد. اما فضای مجازی و بازایابی در فضای دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان به مخاطبین هدف طبق اهداف و نیازهای کسب و کار دسترسی پیدا کرد. بنابراین طراحی سایت دامداری می‌تواند گزینه مناسبی جهت رونق کسب و کار شما و افزایش مشتریان باشد.

طراحی سایت دامداری

امکانات طراحی سایت دامداری چیست؟

معرفی دامداری

دامداری خود را به کاربران معرفی کنید. تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای از دامداری و انواع تجهیزات در صفحه درباره ما تهیه کرده و جهت معرفی و جذب مخاطبین استفاده نمایید. هم‌چنین اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی را در صفحه تماس با ما در اختیار کاربران قرار دهید.

دسته بندی و معرفی دام‌ها

در طراحی سایت دامداری می‌توان یک بخش از منوی سایت را به دسته بندی انواع دام‌ها بر حسب نوع، نژاد، سن و… اختصاص داد. سپس در صفحه‌ای جداگانه تصاویر و ویدئوهای باکیفیت از دام‌ها تهیه کرده و به معرفی کامل آن‌ها پرداخته شود. هم‌چنین می‌توان بخش پرسش و پاسخ و نظرسنجی ایجاد نمود تا مشتریان پرسش‌ها و نظرات خود را درباره هر یک از دام‌ها و شرایط استفاده از آن‌ها عنوان کنند. جهت معرفی بیشتر و جذب سریع‌تر کاربران می‌توان از اسلایدرها و بخش گالری تصاویر نیز استفاده نمود.

قیمت روز دام‌ها

این بخش از سایت بسیار پرمخاطب بوده و می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت در صورت به روز یودن جذب کند. در طراحی سایت دامداری یک بخش از منوی سایت را می‌توان به قیمت روز دام‌ها اختصاص داد. سپس در زیرمنوی سایت دام‌ها را بر حسب نوع دام، نژاد و … تقسیم بندی نمود و قیمت هر یک را در اختیار کاربر قرار داد.

فروش آنلاین

در طراحی سایت دامداری با راه اندازی فروشگاه آنلاین می‌توان انواع دام‌ها و ملزومات مرتبط با آن‌ها را به صورت آنلاین به فروش رساند. بنابراین لازم است از هر یک محصولات تصاویر با کیفیت تهیه کنید، مشخصات آن‌ها را در جدول یا به صورت توضیحی ارائه دهید. قیمت روز را درج کنید. سفارش را ثبت کنید. زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا را با مشتری هماهنگ کنید. (گزینه‌های مشخصی جهت انتخاب به مشتری ارائه دهید) درگاه پرداخت راه اندازی کنید و…

تولید محتوا

ایجاد صفحه مقالات در طراحی سایت دامداری کمک چشمگیری به افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطبین جدید خواهد نمود. باید توجه داشت محتوایی که تولید می‌شود کاربردی و در راستای پاسخ‌گویی به نیاز مخاطبین هدف شما است. بنابراین به تولید محتوای اصولی در سایت خود حتما بیندیشید.

طراحی سایت دامداری با فراکارانت

مشاوره تخصصی

قبل از راه اندازی سایت لازم است تا به پرسش‌های بسیاری پاسخ دهید. برای نمونه هدف کسب و کار شما از حضور در فضای مجازی چیست؟ مشتریان شما چه علایق و نیازهایی دارند؟ چگونه به نیاز مشتریان در سایت خود پاسخ می‌دهید؟ از طراحی سایت با قالب آماده استفاده می‌کنید یا طراحی اختصاصی؟ چه ظاهری مد نظر شما است؟ چه میزان بودجه در اختیار دارید؟ برنامه شما برای تبلیغات و بازاریابی چیست؟ و…

مجموعه فراکارانت در کنار شما است تا با ارائه مشاوره تخصصی، بررسی و تحلیل کسب و کار، مشتریان و رقبا، مناسب‌ترین امکانات و فرآیندها را در طراحی سایت دامداری تعیین کند. در این صورت در آینده مجبور به پرداخت هزینه اضافی نخواهید شد و در مسیر درست قرار خواهید گرفت.

پشتیبانی و نگهداری سایت

پس از طراحی سایت دامداری نیاز است تا به آن رسیدگی شود. در غیر این صورت مخاطبین با یک سایت قدیمی، کند و بلا استفاده رو به رو خواهند شد و در نهایت استفاده از سایت رقبا را ترجیح خواهند داد. بنابراین پارامترهای بسیاری در این راستا باید مورد توجه قرار گیرند. برای نمونه به روز رسانی سایت، حفظ و ارتقا امنیت سایت، سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل، پیاده سازی اصول دیجیتال مارکتینگ جهت معرفی و بازاریابی محصولات در فضای مجازی، حل مشکلات سایت در کوتاه‌ترین زمان و… مجموعه فراکارانت آماده ارائه خدمات پشتیبانی سایت به شما عزیزان است.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست