طراحی سایت خیریه

مزیت طراحی سایت خیریه چیست؟

طراحی سایت به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا هر چه بیشتر در دید مخاطبین هدف خود قرار گرفته و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین بهترین فرصت برای شما به عنوان یک خیریه به وجود می‌آید تا با معرفی اهداف و خدمات خود، بدون هیچ‌گونه محدودیتی تعداد زیادی خیر را از نقاط مختلف کشور به سمت سایت خود جذب کرده و در 24 ساعت شبانه روز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از این رو طراحی سایت خیریه گزینه مناسبی جهت توسعه و پیشرفت شما به شمار می‌رود.

امکانات طراحی سایت خیریه چیست؟

خیریه را معرفی کنید

شفاف‌سازی و معرفی هر چه کامل‌تر خیریه موجب می‌شود اعتماد کاربران بیشتر به سمت شما جذب شود. از این رو می‌توانید در طراحی سایت خیریه بخشی از منوی سایت را به معرفی خود اختصاص دهید. در این قسمت می‌توانید انواع بخش‌های مختلف خیریه، اشخاص حقیقی و حقوقی مربوطه و … را دسته بندی کرده و هریک را در صفحه‌ای جداگانه به طور کامل به کاربر معرفی کنید.

نمایندگی‌های خیریه را معرفی کنید

در طراحی سایت خیریه خود یک بخش از منوی سایت را به معرفی نمایندگی‌ها می‌توانید اختصاص دهید. سپس در صفحه‌ای جداگانه لیست نمایندگی‌ها به همراه اطلاعات تماس را در اختیار کاربران بگذارید.

گزارش عملکرد خیریه را به اشتراک بگذارید

شفافیت عملکرد و فعالیت‌ها در خیریه موضوع مهمی برای کاربران و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر است. بنابراین حتما یک بخش از منوی سایت خود را در طراحی سایت خیریه به گزارش عملکرد اختصاص داده و در دسته‌یندی‌های مشخص به کاربران ارائه دهید. برای نمونه صورت‌حساب‌های مالی، انواع گزارش‌های تصویری و ویدئویی از فعالیت‌ها و…

طراحی سایت خیریه

خدمات خیریه را معرفی کنید

در طراحی سایت خیریه انواع روش‌ها و خدمات کمک کردن را به طور کامل دسته بندی کرده و درباره هر یک به کاربران توضیح دهید. استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی در این بخش توصیه می‌شود.

روش‌های کمک به خیریه را معرفی کنید

در طراحی سایت خیریه انواع روش‌های کمک به خیریه را در اختیار کاربر قرار دهید. می‌توانید در سایت قسمت ثبت نام را ایجاد کرده و با طراحی فرم مخصوص، اطلاعات لازم را از کاربران دریافت نموده تا عضو سایت شوند. سپس با ایجاد امکاناتی همچون درگاه پرداخت، کمک‌های مالی آن‌ها را دریافت کرده و فاکتور آن را ارسال نمایید. سایر امکانات نیز با توجه به اهداف خیریه شما نیز می‌تواند افزوده شود.

کمپین‌ها و پیشنهادات ویژه ارائه دهید

در طراحی سایت خیریه خود انواع کمپین‌های مناسبتی جهت کمک را ایجاد نموده و به صورت ویژه در جلوی دید کاربران سایت بگذارید تا سریع‌تر جذب شده و اقدام به کمک نمایند.

طراحی سایت خیریه با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. در این راستا می‌توانید از تجربیات و تخصص این مجموعه در طراحی سایت خیریه بهره‌مند شوید.

در نظر داشته باشید سایت شما پس از طراحی نیاز به رسیدگی و توسعه دارد. زیرا باید همواره تلاش کنید در دید کاربران باشید و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید. بنابراین استفاده از اصولی همچون رابط کاربری و تجربه کاربری جهت طراحی ظاهری جذاب و کاربری آسان، سئو سایت، به روز رسانی سایت، حفظ امنیت سایت، بهره‌مندی از اصول دیجیتال مارکتینگ و … همگی در راستای کسب رتبه برتر در نتایج جست و جوی گوگل و جلب رضایت کاربر در سایت حائز اهمیت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید (۰۲۱۲۳۰۸۷)

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست