طراحی سایت خدمات نظافتی

اهمیت طراحی سایت خدمات نظافتی چیست؟

با طراحی سایت خدمات نظافتی می‌توان تغییرات بزرگی در دسترسی به مشتریان و افزایش درآمد ایجاد کرد. از جمله مهم‌ترین مزایای چنین کسب و کاری در فضای مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حذف محدودیت زمان و مکان در دسترسی و استخدام نظافتچیان

حذف محدودیت مکان و زمان در دسترسی به مشتریان خدمات نظافتی

کاهش هزینه‌های تبلیغ و معرفی خدمات

ایجاد اتوماسیون و کوتاه‌تر کردن زمان پاسخ‌گویی به مشتریان

و…

طراحی سایت خدمات نظافتی

امکانات طراحی سایت خدمات نظافتی جیست؟

طراحی صفحه درباره ما

با ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت خدمات نظافتی کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید. معرفی کارکنان و تجربیات آن‌ها، ایجاد سیستم نظر سنجی مشتریان درباره کارکنان، معرفی گواهی‌ها و مجوزها، اهداف و مزایا و… را می‌توان در این بخش جای داد.

طراحی صفحه تماس با ما

با ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت خدمات نظافتی اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل و لینک شبکه‌های اجتماعی را دسترس بگذارید. علاوه بر این می‌توانید با طراحی صفحه پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی مشتریان خود باشید. در این راستا می‌توانید از امکاناتی چون چت آنلاین، ارسال تیکت و … استفاده کنید.

دسته بندی و معرفی انواع خدمات

انواع خدمات نظافتی خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و در صفحه معرفی شرایط استفاده از خدمات را عنوان کنید.  ارائه صفحه تعرفه خدمات را نیز در این بخش مد نظر داشته باشید.

رزرو آنلاین خدمات

مشتریان می‌توانند خدمات نظافتی و نظافتچی مورد نظر خود را در یک تاریخ مشخص و مکان مشخص به صورت آنلاین ثبت کنند. هم‌چنین با ایجاد درگاه پرداخت می‌توان هزینه خدمات را به صورت آنلاین دریافت نمود. جهت تایید رزرو، پیامک یا ایمیل رزرو می‌تواند به مشتری ارسال گردد.

طراحی صفحه همکاری با ما

با ایجاد صفحه همکاری با ما، نظافتچیان می‌توانند اطلاعات خود را در فرم مخصوص طراحی شده جهت استخدام پر کرده تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس حاصل شود.

تولید محتوا

طراحی صفحه وبلاگ و مقالات در حوزه اصول خانه‌داری، نظافت و … می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت روانه کند. نکته مهم در رعایت اصول تولید محتوای جذاب، کاربردی، به روز و غیرتکراری است. در مقاله تولید محتوا از این اصول بیشتر بخوانید.

طراحی سایت خدمات نظافتی با فراکارانت

پس از طراحی سایت خدمات نظافتی پارامترهای بسیاری وجود دارند تا کسب و کار شما را در فضای مجازی موفق کنند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها…

پشتیبانی سایت 

به روز رسانی سایت و استفاده از تکنولوژی‌های روز طراحی سایت، حفظ امنیت سایت، حل مشکلات سایت در کوتاه‌ترین زمان پس از طراحی سایت خدمات نظافتی از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمات در پشتیبانی سایت هستند.

سئو سایت

با استفاده از اصول سئو می‌توان همواره رضایت مخاطبین را جلب کرده و آن‌ها را به سمت سایت جذب کرد. بنابراین به راحتی می‌توان در نتایج برتر جست و جوهای مربوط به خدمات نظافتی قرار گرفت. باید توجه داشت که در این حوزه هموراه باید از دانش به روز و تخصصی برخوردار بود.

دیجیتال مارکتینگ

با استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ می‌توان با کم‌ترین هزینه و بالاترین بازدهی برای مخاطبین هدف در فضای مجازی تبلیغات انجام داد و به معرفی خدمات پرداخت. بازاریابی در فضای دیجیتال به طرز چشم‌گیری تعداد مشتریان بالقوه و واقعی شما را افزایش خواهد داد.

هاست و دامنه

انتخاب و ثبت دامنه مناسب برند کسب و کار شما و خرید یک هاست با کیفیت جهت ذخیره اطلاعات سایت، از ضروریات هر طراحی سایتی به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌شود جهت آشنایی بیشتر مقاله راهنمای انتخاب هاست مناسب را دنبال کنید.

طراحی اپلیکیشن

علاوه بر طراحی سایت خدمات نظافتی به طراحی اپلیکیشن خدماتی نیز فکر کنید. زیرا دسترسی و ضریب نفوذ موبایل‌های هوشمند همواره رو به افزایش است و استفاده از اپلیکیشن‌ها برای کاربران سهولت بیشتری ایجاد می‌کند.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه از سال 1377 در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، سئو، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما عزیزان است.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست