طراحی سایت ثبت دامنه

طراحی سایت ثبت دامنه : شما می توانید با طراحی سایت ثبت دامنه این امکان را به کاربران خود فراهم نمایید تا با ورود به سایت شما دامنه مورد نظرشان را به ثبت برسانند.

طراحی سایت ثبت دامنه

همانطور که مشخص است تمامی کسب و کارهای اینترنتی نیازمند ثبت دامنه هستند ، در صورتی که شما بتوانید در زمینه ثبت دامنه و دادن قیمت مناسب به موفقیت برسید می توانید یک بازار بزرگ را برای خرید دامنه و فروش داشته باشید. توجه داشته باشید با توجه به این موضوع که فروش دامنه شامل کالای فیزیکی نمی باشد ، از دردسر های خیلی پایینی برخوردار خواهد بود و بلافاصله بعد از فروش دامنه می توانید سود خود را دریافت کنید.

نحوه کار سایت های فروش دامنه به این صورت است که کاربر ابتدا نام برند مورد نظرش که میخواهد دامین آن را ثبت کند،جست و جو کرده و در صورتی که این نام دامنه قبلا ثبت نشده باشد ، اقدام به پرداخت ، پر کردن مشخصات و ثبت دامنه میکند. البته توجه داشته باشید که اگر شما می خواهید برای طراحی سایت ثبت دامنه خود دارای فروش بالایی باشد می توانید بر روی تبلیغات و بر روی سئو تمرکز داشته باشد. البته ناگفته نماند که برای طراحی سایت ثبت دامنه ، تمرکز داشتن بر روی تبلیغات توصیه نمی شود ، زیرا که با توقف تبلیغات شما فروش شما نیز تمام خواهد شد.

پس شما می توانید برای داشتن یک فروش دائمی از دامنه های مختلف خود باید بر روی سئوی سایت نیز کار کنید و باید به این صورت باشد که هر کاربر برای خرید دامنه هر کلمه ای که جست و جو کند به سایت شما برسد. توجه داشته باشید که در سایت باید قابلیت ثبت پسوند های مختلفی وجود داشته باشد تا کاربر بتواند با پسوند هایی که مورد نیازش است دامنه را خریداری کند.

ویژگی طراحی سایت ثبت دامنه 

همانطور که گفته شد برای سایت شما باید قابلیت ثبت پسوند های مختلف فراهم شده باشد، در صورتی که کاربر بتوانند با پسوند دلخواهش دامین مورد نظر را پیدا کند، قطعا خریدش را از شما انجام خواهد داد. البته ناگفته نماند که فاکتور دیگری که برای سایت شما دارای اهمیت خواهد بود ، قیمت فروش دامنه ها است که باید وب سایت شما به علت اینکه تازه کار نیز می باشد با قیمتی پایین تر از رقبا دامین هایش را ارائه کند.

همچنین  در ادامه طراحی سایت ثبت دامنه باید گفت از دیگر قابلیت هایی که برای یک سایت ثبت دامنه باید بر روی آن قرار داده شده باشد، قابلیت ست کردن DNS است. با ست کردن دی ان اس کاربر می تواند دامین خود را به نمایندگی هاست لینوکس ایران متصل کند تا سایت شما با وارد کردن دامنه دیده شود.

همچنین از ویژگی هایی که در طراحی سایت ثبت دامنه باید قرار داده شود این است که کاربر بتواند سن دامین خریداری شده خود را مشخص کند که می تواند به صورت یک ساله ، دو ساله و پنج ساله باشد. ویژگی تمدید دامنه و ویرایش کردن مشخصات خریدار دامنه نیز باید قرار داده شود ، تا کاربر بتواند بعد از تمام شدن تاریخ دامین آن را منتقل نماید. خدمات انتقال دامنه را نیز باید بر روی طراحی سایت ثبت دامنه خود قرار دهید ، این ویژگی باعث میشود که اگر کاربر قصد فروش دامنه و انتقال آن را داشته باشد این کار را بتواند از طریق پنل قرار داده شده انجام دهد.

امکانات طراحی سایت ثبت دامنه 

در صورتی که قصد طراحی سایت ثبت دامنه را دارید می توانید از سیستم مدیریت خرید هاست ایمیل که دارای نام whmcs است استفاده کنید تا کاربر بتواند متوجه شود دامنه قبلا ثبت شده است یا خیر و سپس اقدام به ثبت دامنه نماید.

همانطور که گفته شد امروزه سایت های فروش دامنه دارای درآمد زایی بالایی برای کاربران می باشد و شما می توانید با طراحی سایت ثبت دامنه به موفقیت و فروش بسیار بالایی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که قرار است ترافیک و افرادی که قرار است از شما دامنه را خریداری کنند ، از طریق موتور های جست و جو گر شما را پیدا کنند، پس برای شما داشتن یک سئوی عالی ضروری خواهد بود.

سئو سایت ثبت دامنه

در صورتی که قصد پیدا کردن کاربران بیشتر برای فروش دامنه هستید ، بهترین راه حل برای شما سئو مناسب خواهد بود تا بتوانید در جست و جو های موتور گوگل از رتبه های اول برخوردار باشید. توجه داشته باشید که برای سئوی یک سایت نکات زیادی باید رعایت شده باشد ولی ما در این قسمت مهمترین نکات که پایه سئوی یک سایت می باشد را برای شما بیان میکنیم.

توجه داشته باشید که برای اینکه سایت شما از نظر گوگل موفق باشد باید پایه طراحی سایت ثبت دامنه شما به صورت سئو شده باشد ، به صورت واکنش گرا طراحی شود و همچنین دارای سرعت لود بالایی باشد یعنی اینکه زیر 3 ثانیه سایت شما لود شود. با داشتن این فاکتور های گفته شده سایت شما دارای سرعت بالایی خواهد بود و می تواند کاربران را در سایت نگه داشته و نرخ خروج از سایت را کاهش دهد. با کاهش پیدا کردن نرخ بانس ریت، گوگل سایت شما را به صورت مرجع دیده و یک امتیاز مثبت به سایت شما خواهد داد تا خیلی زود به نتایج اول گوگل دست پیدا کند.

از دیگر مواردی که برای سئو بعد از طراحی سایت ثبت دامنه میتوانید انجام دهید این است که می توانید بر روی سایت مقالات سئو شده به صورت 1500 کلمه ای قرار دهید و در ابتدای کار بهتر است که روزانه بین 2 الی 3 مقاله را منتشر کنید تا نتیجه گیری کار شما نیز سریعتر باشد. ما در این مقاله برای طراحی سایت ثبت دامنه توضیح دادیم که امیدواریم با توجه به این مقاله بتوانید خیلی زود کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست