طراحی سایت تهران

تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر ایران و دومین کلان شهر پرجمعیت در خاورمیانه به شمار می‌آید. تهران در واقع قطب اقتصاد و رشد اقتصادی در ایران می‌باشد. طبق آمار در سال 1395، 21 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور مربوط به تهران بوده و هم‌چنین نیمی از صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.

با توجه به موقعیتی که تهران از لحاظ اقتصادی، زیرساختی، صنعتی، گردشگری، راهبری و … پیدا کرده است، در پیدایش و هم‌چنین گسترش انواع مدل‌های کسب و کار نقش بسیار مهم و زیرساختی را می‌تواند ایفا نماید.

امروزه حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات در تمامی کسب و کارها نفوذ پیدا کرده و با تغییراتی که در فرآیند کاری ایجاد نموده، توانسته است در میزان رشد درآمدی تحولات بزرگی را ایجاد نماید. از سوی دیگر تهران به عنوان یک شهر پرجمعیت، بازار بالقوه بسیار بزرگی را برای کسب و کارها رقم زده است. هم‌چنین اگر کسب و کار شما محلی نباشد و امکان فعالیت در سایر مناطق را نیز داشته باشید، در بازار سایر شهرها نیز می‌تواند کسب درآمد نمایید. یکی از بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار خود به این حجم از مشتریان بالقوه، طراحی سایت می‌باشد.

طراحی سایت تهران به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید خدمات و محصولات خود را به طور کامل و بدون محدودیت در مکان و زمان در دسترس مشتریان قرار داده و به فروش برسانید.

tehran

انواع طراحی سایت تهران چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

وب سایت‌ اطلاع رسانی با معماری صحیح اطلاعات و فرآیندها، توانسته  هم هزینه‌های اطلاع رسانی را کاهش داده و هم میزان اثر بخشی را افزایش دهد. با طراحی سایت اطلاع رسانی، این امکان را می‌یابید تا محصولات، خدمات، ارزش‌ها و اهداف خود را به طور کامل به مشتریان معرفی نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت‌ فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی و انتخاب محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین با ایجاد درگاه پرداخت، می‌توانید محصولات خود را  آنلاین به فروش برسانید.

طراحی سایت فرآیندی

وب سایت‌ فرآیندی برای یک فرآیند خاص برنامه نویسی شده و دارای ماژول‌های پرکاربردی می‌باشند. برای نمونه با طراحی یک قالب و رابط گرافیکی مشابه می‌توان از سایت‌های مشابه آژانس‌های هواپیمایی، دیجی کالا، دیوار، تخفیفان و …  استفاده نمود.

اپلیکیشن‌های تحت وب

وب اپلیکیشن‌ها امکان دسترسی به محصولات و خدمات کسب وکارها را بدون محدودیت در مکان و زمان برای کاربران فراهم می‌کنند. با تجزیه و تحلیل و مشخص نمودن نقش‌ها، عملکردها وبسیاری پارامترهای دیگر وب اپلیکیشن طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مراحل طراحی سایت چیست؟

1-طراحی سایت باید با توجه به اهداف کسب و کار و طبق نیازها و علایق مشتریان شما صورت گیرد. بنابراین باید به پارامترهایی که در سایت خود می‌خواهید در نظر بگیرید، فکر کنید. برای نمونه نوع طراحی گرافیک، ترکیب رنگ‌‌ها، میزان بودجه، انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب، نوع تبلیغات و…

2- انتخاب دامنه که در واقع همان نام سایت شما می‌باشد.

3- تهیه هاست مناسب جهت ذخیره اطلاعات سایت. خرید هاست cpanel با میزان ترافیک سایت، حجم اطلاعات و ایجاد سرعت مناسب در لود شدن سایت ارتباط مستقیمی دارد.

4- بررسی نیازسنجی‌های کسب و کار و پیاده سازی موارد درخواستی طراحی سایت بر روی کاغذ و کدنویسی ماژول‌های مورد نظر

5- انتخاب رابط‌های گرافیکی مناسب. دراین مرحله هم می‌توان از قالب‌های آماده از قبل طراحی شده استفاده نمود و هم می‌توان به طور اختصاصی آن را طراحی کرد

6- آپلود کردن سایت

نکات مهم در طراحی سایت تهران

طراحی سایت ارزان در تهران

با توجه به اهداف و نیازهای خود، بودجه ای مشخص را در نظر گرفته و به دنبال انتخاب بهینه ترین گزینه می‌باشید. طراحی سایت محدوده قیمت‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. اما اگر بخواهید با هزینه کم هم می‌توانید صاحب یک سایت شوید. استفاده از قالب‌ آماده و از قبل طراحی شده، بسیار ارزان تر از طراحی قالب‌های اختصاصی می‌باشد.

سئو در طراحی سایت تهران

برای آن که در جست و جوهای گوگل دیده شوید، در رتبه‌های برتر گوگل حضور داشته و از رقبا پیشی بگیرید، باید اصول سئو را همواره رعایت نمایید. سئو پارامترهای بسیار مختلفی از جمله سرعت لود بالا، ریسپانسیو بودن و …  را در بر می‌گیرد. استفاده از تجربه متخصصین را حتما در این زمینه نظر داشته باشید.

تولید محتوا در طراحی سایت تهران

تولید محتوا از جمله مهم‌ترین پارامترها در افزایش ترافیک سایت و سئو سایت در نظر گرفته می‌شود. بنابراین حتما محتوای جذاب، با کیفیت و طبق نیازهای مشتری را در برنامه خود داشته باشید.

تبلیغات در طراحی سایت تهران

امروزه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در فضای مجازی با کاهش چشمگیر هزینه‌ها وافزایش میزان اثر بخشی نسبت به روش‌های سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. بنابراین جهت حفظ جایگاه خود و پیشی گرفتن از رقبا، بازاریابی در این فضا را جدی بگیرید.

digital marketing

طراحی سایت در تهران با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده به اشتراک گذاری دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، هاست و دامنه با شما مشتریان عزیز می‌باشد.

 مزیت‌های فراکارانت چیست؟

مجموعه فراکارانت با برگزاری جلسات حضوری و با بررسی اهداف و نیازهای کسب و کار شما، بهترین گزینه طراحی سایت را با مناسب‌ترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت مدیریت محتوای سایت به صورت حضوری و یا فیلم‌های آموزشی به کاربران

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت پس از اتمام پروژه پاسخ گوی مشتریان خود نیستند. مجموعه فراکارانت با مشاوره و پشتیبانی قوی و خدمات گارانتی ویژه همواره جهت جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند.

support karait

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با این مجموعه گواهی‌ها و عضویت‌ها، نمونه کارها و تعرفه‌ها را مشاهده نمایید.

        گواهی‌ها و عضویت‌های مجموعه فراکارانت     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه

جهت کسب اطلاعات بیشر و مشاوره با شماره 02123087 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست