طراحی سایت اقساطی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات طراحی سایت اقساطی آشنا نماییم. طراحی سایت اقساطی چه مزایایی را می‌تواند در اختیار شما قرار می‌دهد؟ا  بهتر است برای پاسخ به این سوال ابتدا ضرورت حضور کسب و کار خود را در فضای آنلاین بررسی کنید. حضور در فضای آنلاین مزایای زیادی را در اختیار شما قرار داده و کسب و کار شما را متحول می‌سازد. اما اگر شما کسب و کار آنلاین نداشته باشید، چه چیزهایی را از دست می‌دهید؟

 

طراحی سایت اقساطی برای آن دسته از مشتریان و کارفرمایانی است که تمایل به حضور به فضای مجازی و وب با طراحی سایت دارند؛ ولی بودجه کافی نداشته و توانایی پرداخت هزینه طراحی سایت بصورت یگجا ندارند. به همین دلیل شرکت فراکارانت بدلیل علاقه به رشد مشتریان خود و افزایش انگیزه آنها در کسب و کارشان، امکان پرداخت قسطی طبق شرایط کارفرما را فراهم کرده است؛ تا همه بتوانند از این مورد بهره مناسبی ببرند.

24 ساعته در دسترس مشتریان هستید

یک کسب و کار آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز مشتریان به شما دسترسی داشته و هر زمان که اراده کردند محصولات و خدمات شما را مشاهده کرده، سفارش دهند و از خدمات شما استفاده نمایند. این گونه هیچ گاه مشتریان خود را از دست نمی‌دهید.

امکان پاسخ گویی بیشتری دارید

اینترنت و حضور کسب و کار شما در فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا سرعت بیشتری در پاسخ گویی به درخواست‌ها و ثبت سفارش‌ها داشته باشید. از این طریق هم فرآیند خرید را برای مشتری کاهش داده‌اید و رضایت او را فراهم کرده‌اید و هم درآمد خود را در واحد زمانی افزایش داده‌اید.

poshtibani

امکان ارائه خدمات پشتیبانی قوی‌تری دارید

خدمات پشتیبانی قوی، تاثیر مستقیم بر رضایت مشتریان شما دارد. برای مثال شما می‌توانید برای مشتریان خود در هر مرحله، از زمانی که کاربر هنوز قصد خرید ندارد تا زمانی که که از محصولات شما خریداری کرده و از خدمات پشتیبانی محصولات استفاده می‌کنند، محتواهای جذابی بر اساس نیازها و سوال‌های مشتریان خود ایجاد کنید تا پاسخ گوی آن‌ها باشد. با این کار هم در زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید و هم رضایت مشتری را فراهم نموده‌اید.

هزینه راه اندازی و نگه‌داری پایین‌تری دارید

هزینه راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به همراه تمام مزایایی که ایجاد می‌کند، پایین‌تر از ایجاد یک کسب و کار آفلاین می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کسب و کار خود را آغاز کنید و همواره منبع غنی از مشتریان داشته باشید. هم‌چنین هزینه نگه‌داری سایت در مقابل درآمدی که کسب می‌کنید بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

بازار جهانی را هدف می‌گیرید

کسب و کار آفلاین شما را محدود به زمان و مکان کرده و تعداد مشتریان بالقوه محدودی را برای شما رقم خواهد زد. اما با حضور در فضای مجازی، داشتن یک وب سایت و یا اپلیکشین با کیفیت و جذاب روزانه هزاران نفر از سایت شما بازدید کرده و هر یک می‌توانند تبدیل به مشتریان واقعی شما شوند.

tarahi ghesti

طراحی سایت اقساطی به شما چه کمکی می‌کند؟

این‌ موارد تنها برخی از ضرورت‌های حضور شما در فضای آنلاین است. شرکت فراکارانت با بیست سال تجربه در تمامی این سال‌ها تلاش کرده است افراد را به حضور در این فضا تشویق کند. فراکارانت همواره در تلاش است تا بتواند فضا را برای استعداهای بالقوه که با حضور در فضای مجازی چه با راه اندازی سایت و چه با راه اندازی اپلیکیشن، امکان تغییر در ارزش‌های فضای مجازی را دارند، فراهم کند.

در این راستا خدمات طراحی سایت اقساطی برای مشتریان ارائه شده است. طراحی سایت به صورت بسته های طراحی سایت ارزان،اختصاصی،فروشگاهی و سامانه آماده فعال سازی وجود دارند. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر خدمات و تعرفه‌ طراحی سایت را برای هریک مشاهده کرده و برای آشنایی با شرایط طراحی سایت اقساطی با واحد مشاوره تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست