طراحی سایت آموزش

طراحی سایت آموزش : با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی به نحو احسنت پیشرفت داشته است و روز به روز کسب و کار ها رو به اینترنتی شدن می رود یکی از راه های سود آوری از دانشی که دارید ، طراحی سایت آموزش می باشد. در این سایت میتوانید به آموزش دادن اطلاعاتی که دارید بپردازید و در کنار آن اطلاعاتی که دارید را به فروش برسانید.

اهمیت طراحی سایت آموزش چیست؟

توجه داشته باشید که در طراحی سایت آموزش باید یک ارتباط صحیح بین نوع درخواست و نوع فعالیت ایجاد شود. در طراحی این سایت دسته بندی های آموزشی به خوبی قرار داده شده باشد تا یک دسترسی عالی را کاربر برای پیدا کردن مطالب آموزشی خود داشته باشد. پس مهمترین نکته در طراحی سایت آموزش کاربر مخاطب شما خواهد بود. باید طراحی به گونه این صورت بگیرد که تجربه کاربر از سایت شما مفید بوده و باز هم به وبسایت شما بازگردد.

 

در ادامه این مقاله قصد داریم درباره این موضوع که طراحی سایت آموزش چه ویژگی هایی دارد و برای سود دهی کسب و کار شما چقدر مفید خواهد بود صحبت کنیم ، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. توجه داشته باشید که از اصلی ترین نکات در طراحی سایت آموزش ، سئو می باشد و علت این موضوع این است که کاربران هدف شما از طریق جست و جو در موتور های جست و جو گر شما را پیدا خواهند کرد و در صورتی که یک سایت آموزشی دارای سئوی مناسبی نباشد، می توان گفت یک سایت مرده است و باعث ایجاد درآمدی نیز برای شما نخواهد شد.

در صورتی که نکات گفته شده در ادامه این مقاله را رعایت کنید می توانید با طراحی سایت آموزش خوب توسط گروه ما و یک سئوی حرفه ای، خیلی زود با آموزش دادن آنچه که به آن علاقه دارید ، کسب و کار خود را به نتیجه برسانید.

 ویژگی طراحی سایت آموزش چیست؟

طراحی سایت آموزش : در پاسخ به این پرسش که ویژگی طراحی سایت آموزش چیست، باید گفت که سایت های آموزشی به علت داشتن محور تولید محتوای سئو شده نسبت به سایت های شرکتی و فروشگاهی می توانند خیلی زودتر نتیجه بگیرند و به سود دهی برسند.

همچنین سایت های آموزشی فروشنده فایل هستند و نیازی به ارسال کالای فیزیکی و سختی های آن نخواهد بود ، پس از این راه نیز با طراحی سایت آموزش یک کسب و کار عالی را برای خود ایجاد کرده اید.

شما با طراحی سایت آموزش به تمامی افراد فارسی زبان که درباره موضوع شما جست و جو میکنند دسترسی خواهید داشت و با دادن یک آموزش مناسب به این افراد می توانید محصولات خود را نیز به فروش برسانید. سایت آموزش شامل سایت های آموزشگاهی نیز می باشد و در صورتی که شما دارای یک مجموعه آموزشگاهی هستید ، میتوانید برای ثبت نام ها ، اطلاع رسانی تاریخ کلاس ها ، معرفی اساتید و مقالات آموزشی مرتبط با آموزشگاه یک سایت را برای طراحی سایت آموزش بارگذاری کنید.

 طراحی سایت آموزش باید چگونه باشد؟

طراحی سایت آموزش : همانطور که مشخص است امروزه اکثر کاربران برای دستیابی به محتوای مورد نظر دست به جست و جو در موتور های جست و جو گر میزنند. از مهمترین نکات برای موتور های جست و جو گر، رتبه دهی واکنش گرا بودن قالب سایت شما برای گوشی های موبایل و تبلت می باشد.

همانطور که مشخص است در کشور ایران 60 الی 70 درصد بازدید سایت های آموزشی از طریق جست و جو گوشی موبایل می باشد و در صورتی که قالب سایت شما به صورت ریسپانسیو طراحی نشده باشد خیلی زود از نتایج حذف خواهید شد. در صورتی که میخواهید مخاطبین سایت خود را از دست ندهید ، یک سایت ریسپانسیو طراحی کنید که دارای رابط کاربری آسان باشد و یک تجربه کاربری عالی نیز در آن پیاده سازی شده باشد ، تا کاربر به آسانی بتواند بهترین نتیجه را دریافت کند و به سایت شما باز بگردد.

از دیگر ویژگی های یک طراحی سایت آموزش، انعطاف پذیری آن خواهد بود ، در صورتی که قصد شروع یک سایت آموزشی را دارید ، باید آینده این سایت نیز مشاهده شود که در آینده آیا این طراحی صورت گرفته قابلیت اضافه کردن دیگر امکانات مورد نیاز را خواهد داشت یا خیر.

سایت آموزشی بر اساس تولید محتوا است

طراحی سایت آموزش : همانطور که پیش از این گفته شد ، پایه سایت های آموزشی بر اساس تولید محتوا است و نباید طراحی سایت آموزش بگونه ای باشد که متون آموزشی نوشته شده شما در آن گم شده باشد و یا کاربر حتی نتواند یک مقاله آموزشی که در سایت نوشته شده است را پیدا هم کند.

پیشنهاد گروه ما در صورتی که شما قصد طراحی یک سایت محتوا محور را دارید کار با سیستم وردپرس خواهد بود که یک سیستم مدیریت محتوای عالی به همراه ماژول های سئو می باشد تا شما را برای تولید محتوای سئو شده همراهی کند. در صورتی که انتخاب شما برای شروع کار وردپرس باشد ، شما نیازی به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای طراحی و نوشتن یک سی ام اس اختصاصی را نخواهید داشت. می توانید با پرداخت هزینه بین 2 الی 3 میلیون تومان اقدام طراحی سایت آموزش خود نمایید.

هسته وردپرس بسیار قدرتمند بوده و دارای امنیت بسیار بالا نیز می باشد ، در صورتی که میخواهید یک سایت با امنیت بالا و قیمت ارزان طراحی کنید این مورد توصیه شده را حتما مد نظر خود قرار دهید. امیدواریم این مقاله که در رابطه با طراحی سایت آموزش بوده است برای شروع کسب و کار و تولید محتوای شما در زمینه های آموزشی کمک زیادی کرده باشد و شما در این امر موفق باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست