طراحی سايت مهدکودک

اهمیت طراحی سايت مهدکودک چیست؟

مهدکودک‌ها، جهت رشد و پرورش کودکان ما نقش بسیار مهمی داشته و والدین همواره دغدغه انتخاب یک مهدکودک مناسب را برای فرزندان خود دارند.  از سوی دیگر اشتغال زایی والدین و کمبود زمان در شهرهای بزرگ، اهمیت این موضوع را بیشتر کرده است. والدین عموما امروزه با جست و جو در اینترنت به دنبال یافتن یک مهدکودک مناسب هستند. در صورتی که شما توانسته باشید  یک طراحی سایت مهدکودک حرفه‌ای داشته باشید ، بدون شک  کسب و کار اینترنتی موفقی را برای مهدکودک خود راه اندازی کرده اید.

داشتن یک سایت کاربردی برای مهدکودک قدم اول برای هوشمند شدن کسب و کار شما می باشد ، پس اگر شما بلند پرواز هستید و میخواهید مهدکودک شما از برترین ها باشد به دنبال یک طراحی سایت مهدکودک جذاب و مناسب باشید.

امکانات طراحی سایت مهدکودک چیست؟

kinder

معرفی مربیان مهدکودک

با معرفی مربیان مهدکودک، مدارک، سوابق و مهارت‌های آن‌ها، جهت جلب اعتماد هر چه بیشتر والدین تلاش کرده و اعتبار خود را افزایش دهید.

معرفی مهدکودک

معرفی مهدکودک، سال تاسیس، امکانات و ارزش‌های ارائه شده به والدین و کودکان را در صفحه‌ای می‌توانید ایجاد کنید.

معرفی خدمات مهدکودک

معرفی انواع بازی‌ها، انواع مدل‌های آموزشی به کار رفته، برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف برای کودکان، برنامه‌های کلاسی و … جهت آشنایی بیشتر والدین امر بسیار مهمی می‌باشد.

گالری تصاویر

تهیه تصاویر و ویدئوهای باکیفیت از نمونه کارها، فعالیت‌ها و رویدادهای مهدکودک اثرگذاری بالایی در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت خواهد داشت.

ثبت نام آنلاین

می‌توان امکان عضویت کاربران و ثبت نام آنلاین در مهدکودک را ایجاد نمود. هم‌چنین می‌توان با ایجاد درگاه پرداخت شهریه را به صورت آنلاین دریافت کرد.

مدیریت کودکان در طراحی سایت مهدکودک

همانطور که مشخص است از مهمترین قسمت ها برای طراحی سایت مهدکودک بخش پنل مدیریتی آن می باشد که والدین می توانند وضعیت کودک خود را مشاهده کرده و با آموزگار در ارتباط باشند. همچنین در این پنل وضعیت هفتگی و روزانه برای کلاس ها مشخص شده است و با توجه به این موضوع کاربران شما می توانند از وضعیت لحظه به لحظه کودک خود با خبر شوند. همچنین در پنل مدیریت کودکان در طراحی سایت مهدکودک ، والدین می توانند تمریناتی که به کودک سپرده شده است را مشاهده کنند و این تمرینات را در خانه با کودک خود تمرین نمایند.

مشاوره

می‌توان یک صفحه مشاوره ایجاد نموده، سیستم نوبت انلاین قرار داده تا وقت مشاوره به صورت حضوری یا آنلاین تعیین شود.  هم‌‌چنین می‌توان یک صفحه سوالات متداول را ایحاد نموده تا به پرسش‌های مشابه اکثر والدین پاسخ داد.

مقالات

تولید محتوا در زمینه‌های مورد نیاز ارتباط والدین و فرزندان، مطالب مربوط به سلامت، بهداشت جسمی و روانی کودکان، تغذیه مناسب در سنین مختلف و… میزان بازدید شما را به شدت افزایش خواهد داد.

رزرو برگزاری مراسم

برای برگزاری انواع جشن‌های تولد و… برای کودکان در مهدکودک می‌توان از قبل در سایت رزرو نمود.

بازی‌ و سرگرمی

توجه داشته باشید که کودکان نیز علاوه بر والدین مخاطبین سایت شما هستند. تهیه یک سایت جذاب، به همراه انواع بازی‌های آموزشی، داستان، تصاویر گرافیکی جذاب آموزشی و … جهت سرگرمی آن‌ها بسیار مهم است.

نکات مهم در طراحی سایت مهدکودک 

استفاده از ترکیب رنگ‌های شاد و جذاب و مورد علاقه کودکان در سایت بسیار مهم است. به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را نیز حتما باید درنظر داشت. به کارگیری این اصول در نهایت باید منجر به یک کاربری آسان شود. کودکان و والدین بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن با کم ترین تعداد کلیک‌ها، به نیاز خود در سایت پاسخ گویند.

سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر گوگل حتما و همواره باید صورت گیرد. در غیر این صورت کاربران هرگز سایت شما را نخواهند دید. با توجه به آن که کسب وکار شما یک کسب و کار محلی است، بسیار مهم است در کلید واژه‌های مربوط به مهدکودک‌های شهر یا منطقه مورد نظر در رتبه‌های برتر قرار گیرید. حتما از تجربه متخصصین در این حوزه استقاده نمایید.

طراحی سایت مهدکودک با فراکارانت

مجموعه فراکارانت این افتخار را دارد تا بیش از دو دهه تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با خدمات و تعرفه‌های این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      هاست لایت اسپید      خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز بخوانید

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست