طراحی اختصاصی قالب دسکتاپ و موبایل

اگر شما یک سایت پربازدید داریدو یا هدف شما دست یافتن به یک ترافیک سایت بالا است، بهتر است از ابتدا طراحی سایت خود را با زیرساخت مناسب انجام دهید. برای داشتن طراحی سایت حرفه‌ای،می‌توانید قالب‌های خود را به صورت اختصاصی طراحی نمایید. طراحی اختصاصی قالب در جلسه مشاوره حضوری به همراه مشاورین متخصص طراحی سایت صورت می‌گیرد. طراحی برطبق ایده‌های شما درباره طراحی سایت، اهداف کسب و کار، نیاز مشتریان شما، بررسی رقبای داخلی و خارجی و در نظر گرفتن به روزترین متدها و روش‌ها انجام گرفته و درنهایت طراحی قالب اختصاصی برای دسکتاپ و برای موبایل در نظر گرفته می‌شود. در همان جلسه به طور حدودی قالب ترسیم شده و اجرا می‌گردد تا بتوانید نمای کلی سایت خود را مشاهده کنید.  پس از آن طراحی اختصاصی قالب طبق موارد بیان شده اجرا گردیده و در موعد مقرر به مشتری تحویل داده خواهد شد.

طراحی اختصاصی قالب

 

طراحی وب سایت برای نسخه موبایل و نسخه دسکتاپ کاملا متفاوت است

شما باید این موضوع را در نظر بگیرید مخاطبین شما با استفاده از چه ابزارهایی به سایت شما ورود پیدا می‌کنند. طراحی قالب دسکتاپ و موبایل به صورت مشابه دور از منطق نمی‌باشد. امادر این زمینه باید تفاوت‌های موجود را نیز در نظر گرفته و در طراحی هر یک اعمال نمایید.

قالب دسکتاپ و موبایل

اصولا طراحی سایت برای موبایل باید به صورت کاربردی و ساده شکل گیرد. زیرا مخاطب با  یک صفحه نمایش بسیار کوچک‌تر از دسکتاپ روبه رو است. کاربر باید بتواند همه موارد موردنیاز خود را در همان صفحه کوچک پیدا کند. بنابراین نباید پیچیدگی‌های زیادی را در آن وارد کنید. حتی تحقیقات نشان داده رفتار کاربران اندروید و IOS نیز در برخی موارد متفاوت از یکدیگر می‌باشد. بنابراین این جزییات باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرید. در نهایت شما باید بتوانید با شناخت دقیق رفتار کاربران خود در هر یک از پلتفرم‌ها، بهینه‌ترین و جذاب‌ترین طراحی را ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست