شرکت طراحی سایت

طراحی یک سایت در موفقیت کسب و کار مرتبط با آن سایت تأثیر زیادی دارد، و در واقع یک امر حیاتی در ایجاد یک بیزینس محسوب می‌شود، به همین جهت شرکت‌هایی برای طراحی سایت‌های مختلف به وجود آمده‌اند تا بتوانند به مشتریان در این زمینه خدمت‌رسانی کنند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها وارد فضای وب شده و آنلاین شده اند. طراحی سایت یکی از اقدامات مهم و اولیه جهت ورود به فضای مجازی اینترنت می باشد. امروزه افراد و شرکت های زیادی کار طراحی سایت انجام می دهند. مشتریان و کارفرمایان بدلیل نداشتن علم کافی در زمینه طراحی وب سایت، از معیارهای انتخاب شرکت برتر طراحی سایت اطلاع ندارند.

در این مقاله قرار است توضیحاتی درباره چگونگی انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب برای شما کارفرمایان دهیم.

web-site-organ

شرکت طراحی سایت چیست؟

شرکت طراحی وب سایت یک شرکت یا آّژانسی می باشد که در طراحی سایت، پشتیبانی و نگهداری از آن و حفظ امنیت آن نقش دارد. شرکت طراحی سایت از یک تیم حرفه ای طراحی سایت تشکیل شده است که با برنامه ریزی و طراحی سایت دمو، یک سایت با رابط و تجربه کاربری جذاب می سازند و به کارفرما ارائه می دهند.

مهم ترین نکته در فرآیند طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت، طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا و سازگار با تمامی دستگاه ها می باشد.

تاریخچه شرکت‌ طراحی سایت در ایران

شرکت‌ طراحی سایت فراکارانت اولین شرکت طراحی سایت در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ به صورت همزمان با شروع کار افراد در اینترنت آغاز کرده‌، در حال حاضر شرکت‌های زیادی در این زمینه در ایران درحال فعالیت هستند و تعداد آن‌ها روز به روز با گسترش تکنولوژی و کسب و کار دیجیتال، بیشتر هم می‌شود.

انتخاب شرکت طراح سایت یا فرد طراح سایت؟

این سوال که طراحی سایت خود را به شرکت یا فرد طراح سایت بسپارند؛ برای اکثر کارفرمایان ایجاد شده است؟ برای پاسخ به این سوال توقعات کارفرما را بررسی می کنیم.

question

1-پشتیبانی سایت:

شاید طراحی سایت توسط فرد طراح سایت کمتر بنظر بیاید؛ ولی طراح سایت توانایی پشتیبانی ندارد. به بیان دیگر بعد از تحویل پروژه و اتمام دوره پشتیبانی، ممکن است به فرد دسترسی نداشته باشید؛ در صورتیکه به شرکت طراحی سایت همیشه دسترسی دارید.

هزینه خدمات پشتیبانی سایت

مورد بعدی اینست که امکان دارد مشکلاتی برای سایت ایجاد شود؛ که باید تیمی حل شود و این موضوع فقط در شرکت طراحی سایت اتفاق می افتد.

2- بروز رسانی سایت :

سایت طراحی شده باید بطور مرتب بروزرسانی شود؛ در صورت طراحی سایت توسط فرد بدلیل عدم دسترسی به فرد، بروزرسانی و در بلند مدت سایت شما با مشکل مواجه می شود.


جدول قیمت طراحی سایت

3-سرعت و کیفیت انجام کار :

سرعت انجام کار و طراحی سایت توسط فرد طراحی سایت بیشتر است، ولی کیفیت طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت بدلیل داشتن تیم متخصص طراحی سایت و برنامه نویس بیشتر است.

کاراایتی یکی از بهترین شرکت های طراحی وبسایت می باشد؛ که تلاش زیادی در زمینه طراحی سایت طبق فناوری ها و تکنولوژی های بروز دارد؛ همچنان تلاش در همگام سازی سایت با فناوری های بروز دارد. بنابراین کارفرما شاهد رشد وبسایت خود می باشد.

طراحی سایت شرکتی

خدمات قابل ارائه در شرکت طراحی سایت


شرکت‌های طراحی سایت با توجه به تخصص نیروهای‌شان و همچنین استراتژی‌ها و اهدافی که برای خود تعیین نموده‌اند؛ خدمات متفاوتی را در کنار رسالت اصلی شان یعنی طراحی سایت ارائه می‌دهند، در ادامه به ذکر این خدمات می‌پردازیم.

در اینجا خدماتی که یک شرکت طراحی سایت باید ارائه دهد؛ گفته شده است؛ اما در مقالاتی که در انتهای صفحه لینک ها گذاشته شده اند؛ نکات انتخاب بهترین شرکت ها در 8 قسمت برای شما کاربران عزیز گفته شده است.

پشتیبانی سایت

از آنجایی که اتفاق افتادن ایرادات کد‌نویسی یا مشکلات دیگر پس از طراحی سایت متداول است، بسیاری از شرکت‌ها خدمات متعددی در قالب پشتیبانی سایت و رفع این گونه مشکلات ارائه می‌دهند، این خدمات می‌تواند رایگان یا به صورت هزینه‌ ای باشند، در اکثر موارد به این صورت است که خدمات پشتیبانی تا چند ماه رایگان و پس از آن هزینه‌ای ( به صورت قرارداد ها سالیانه یا ماهیانه )می‌باشد.

 

بروز‌رسانی سایت


گاهی اتفاق می‌افتد که مدیران برخی از سایت‌ها به دلیل مشغله‌های زیادی که برای آن‌ها وجود دارد، زمان کافی برای بروز‌رسانی سایت ندارند این مشکل می‌تواند باعث کاهش رشد سایت بشود، به همین جهت برخی شرکت های طراحی سایت، به جهت رفاه حال مشتریان خود شروع به خدمت رسانی در این زمینه نموده اند.

تولید و مدیریت محتوا

با توجه به اینکه الگوریتم جدید گوگل بدین شکل طراحی شده است که امتیازهای ویژه ای به سایت‌هایی که دارای محتوا‌های جدید و یونیک هستند، تعلق می‌گیرد، برخی شرکت های طراحی سایت شروع به خدمت رسانی در زمینه ی ارائه ی محتوای جدید و منطبق بر اصول سئو و الگوریتم گوگل برای سایت های مختلف کرده اند.

web-site-organit

خدمات مشاوره


بسیاری از کسانی که به عنوان مشتری به شرکت‌های طراحی سایت مراجعه می‌کنند، هیچ گونه اطلاعی در زمینه‌های طراحی سایت ندارد، به طور مثال نمی‌دانند کدام روش طراحی سایت در زمینه کاری آن‌ها مؤثر‌تر است، یا اصلا چه روش هایی برای طراحی سایت وجود دارد، به همین جهت شرکت‌های مختلف خدماتی از قبیل مشاوره به این دوستان را ارائه می‌دهند، این خدمات مشاوره در برخی از شرکت ها به صورت رایگان نیز انجام می پذیرد.

شرکت فراکارانت از چند تیم حرفه ای سئو ، طراحی سایت و .. برای ارائه خدمات به شما مشتریان تشکیل شده است.

با ما بهترین باشید. برای طراحی سایت با مشاوران ما تماس بگیرید و در این عصر بدرخشید

shutterstock 397210933

زمان نیاز به خدمات شرکت طراحی سایت:


1- سایت شما قدیمی شده است. سایت قدیمی به سئوی سایت ضربه میزند. بدلیل آنکه سایت قدیمی یک طراحی قدیمی دارد و در همان راستا یک رابط کاربری بد خواهد داشت.
2- از رقبای خود عقب افتاده اید. در این حالت به یک طراحی سایت براساس تحلیل عملکرد رقبا، با برنامه ریزی و استراتژی منظم نیاز دارید.
3- سایت مناسب کسب و کار خود را دارید؛ ولی به فروش مورد انتظار نمی رسید. شرکت های طراحی وب دارای با استفاه از دانش فنی و خلاقیت باعث می شوند نتایج مطلوب از باز طراحی سایت خود به ارمغان بیاورید.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنم؟

1 UecRKIEycgMH9YN9ASA PQ

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به مشتریان پیشنهاد می‌شود در ابتدا خدمات شرکت‌های مطرح مختلف در این زمینه را مطالعه کنند و سپس با در نظر گرفتن نیاز‌های خودشان و شرایط سایتی که قرار است طراحی شود، شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه یکی از مسائل مهم در انتخاب شرکت‌های خدمات دهنده، ارائه بهترین کیفیت در کنار کمترین قیمت است. توصیه می‌شود قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت موردنظرشان، با کسانی که قبلاً با این شرکت همکاری کرده‌اند مشورت کنند تا از کیفیت کار آن شرکت در مقابل هزینه ی دریافتی آگاه شوند.

لازم به ذکر است برخی از شرکت ها به جهت خدمت رسانی بهتر نمونه کار های خود را در اختیار مشتریان قرار میدهند؛ البته برخی از مواقع مشتریان با شرکت های تازه واردی مواجه هستند، که نمونه کاری برای ارائه ندارند یا افراد زیادی قبلا با آن شرکت همکاری نداشته اند ، در این صورت توصیه میشود به جهت تصمیم گیری برای انتخاب، رزومه ی موسسان و کارکنان آن شرکت بررسی شود.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت :

با توجه به عصر حاضر و افزایش درخواست طراحی سایت، شرکت های طراحی وب سایت بسیاری مشغول به فعالیت در این زمینه هستند. بدلیل تنوع شرکت طراحی سایت، هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نکات زیر توجه کنید:

چگونگی انجام کار:

شرکت هایی انتخاب کنید که برای طراحی سایت از اسکریپت آماده یا قالب آماده استفاده نمی کنند؛ و حتما طراحی سایتی اختصاصی با توجه به نیاز و درخواست کارفرما انجام دهند.

تیم طراحی سایت کاراایتی، طراحی سایت نیمه اختصاصی و اختصاصی برای کارفرما با استفاده از وردپرس انجام می دهند.

روند طراحی سایت :

باید کارفرما از روند طراحی وبسایت خود بطور کامل اطلاعات و آگاهی داشته باشد. جهت مطالعه روند کامل طراحی سایت، به مقاله صفر تا صد طراحی سایت مراجعه کنید.

بررسی و مقایسه نمونه کارها :

با بررسی و مقایسه نمونه کارها  از لحاظ ساختار، می توانید ظاهر گرافیکی و عملکرد سایت خود را حدس بزنید. زیرا شرکت طراحی سایت نمی تواند یک سایتی بشدت متفاوت از نظر ضعیفی یا قدرتمندی با سایر نمونه کارها بسازد.

تحقیق در مورد خدمات پشتیبانی شرکت :

پشتیبانی سایت  از مهم ترین عوامل انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. پشتیبانی مناسب سایت از نظر نرم افزاری، سخت افزاری و سئو سایت بسیار مهم است. در صورت نبود پشتیبانی سایت مشکلات سایت شما رفع نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 22 اسفند 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست