بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

همان گونه که در مقاله بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱ و اطلاع رسانی ۲ توضیح داده شد، ویژگی‌های مشترک بسته‌های طراحی سایت اطلاع رسانی یک پوسته اختصاصی با توجه به نظرات و خواسته های مشتری است.

در بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 3 امکان طراحی سایت در حضور مشتری، اجرا و کدنویسی اختصاصی پوسته سایت و دو زبانه بودن آن، برای شرکت‌هایی که نیاز به سایت دو زبانه با قالب کاملا اختصاصی دارند فراهم است.

هدف نهایی این گونه سایت‌ها معرفی کسب و کار، پروژه‌ها و محصولات است و امکان فروش محصول و ایجاد افزونه‌های مالی در بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳ وجود ندارد.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳، یک بسته جامع برای همه کسب و کارها به شمار می‌رود. ریسپانسیو بودن قالب، ۱۵ صفحه داخلی طبق نظرات و تصاویر مشتری، ایجاد قالب و اجرای کدنویسی اختصاصی ویژه کسب و کار شما، طراحی سایت با حضور مشتری طبق اهداف کسب و کار و طبق آنالیز سایت‌های رقیب و پیشنهادی، اجرای قالب به دو زبان و در نهایت تست کردن وب سایت در مرورگرهای مختلف می‌تواند در نهایت بهترین نتیجه و رضایت را برای هر مشتری به همراه داشته باشد.

انجام دادن تمامی این مراحل توسط کارشناسان فراکارانت برای گروهی از افراد که دانشی از طراحی سایت ندارند بسیار کارآمد خواهد بود.در نهایت باید به این نکته توجه نمود سایت های  اطلاع رسانی برای معرفی محصولات و پروژه‌ها استفاده شده و سبد خرید و افزونه های مالی در آن وجود ندارد. اگر کسب و کار شما در کشورهای دیگر نیز مشتری دارد، طراحی سایت دو زبانه ضروری به شمار می‌آید. همچنین در این بسته امکان افزودن تعداد صفحات با تخفیف ویژه وجود دارد.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 3

مشخصات عمومی بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

  • طراحی گرافیگ قالب در حضور مشتری به صورت ۲ زبانه
  • با ۳ خروجی موبایل تبلت دسکتاپ (ریسپانسیو)
  • اجرای قالب اختصاصی
  • کنترل قالب ویژه مرورگرهای مختلف
  • نصب وتنظیم سیستم مدیریت محتوا و افزونه‌های استاندارد
  • ساخت ۱۵ صفحه اولیه داخلی
  • آموزش کنترل پانل مدیریت محتوا
  • ۲۰ روز مدت پروژه

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

در این سبک از طراحی سایت، قالب در حضور مشتری با بررسی اهداف، اولویت‌ها، سایت‌های رقیب و سایت‌های پیشنهادی از صفر تا صد طراحی می‌گردد. نتیجه طراحی یک قالب اختصاصی پس از برگزاری یک جلسه ویژه با هدف بررسی روانشناسی مشتری و اعتماد سازی جهت جلب رضایت بیشتر کاربران است.

طراحی ریسپانسیو قالب یکی دیگر از ویژگی‌های بسته اطلاع رسانی ۳، جهت جلب رضایت مخاطبانی از سایت که از تلفن های هوشمند استفاده می‌کنند، است.

خروجی قالب برای مرورگرهای مختلف تست شده و طراحی بخش موبایل و تبلت و نوع تغییر قالب در این حالت طراحی و پیاده سازی می‌گردد.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳ دارای اجرای ۱۵ صفحه داخلی است. ایجاد صفحات داخلی با تعداد بیشتر، طبق درخواست و سلیقه مشتری یکی دیگر از ویژگی‌های این بسته است. کراپ و ریسایز کردن عکس‌ها، کاهش حجم تصاویر جهت جلوگیری از کاهش سرعت سایت، استفاده از نمونه کدهای css در صورت نیاز و به منظور قرار دادن تصاویر به صورت ریسپانسیو همگی از ویژگی‌ها و نقاط تمایز بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳ است.

در نهایت داشتن قالب اختصاصی دو زبانه  ریسپانسیو به همراه تعداد صفحات داخلی مورد نیاز و کامل، می‌تواند نیازهای هر کسب و کار مجازی را برطرف کند.

پرداخت هزینه نیز در هر مرحله پس از تایید وب سایت انجام می‌شود. هم‌چنین خروجی قالب در مرورگرهای مختلف تست می‌شود.

یک جلسه آموزش رایگان جهت بارگذاری محتوا در وب سایت برای شما برگزار خواهد شد.

تمامی این خدمات در بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳، با توجه به نیازها، اهداف و استراتژی‌های سازمان شما انجام خواهد شد. واحد پشتیبانی فراکارانت جهت رفع نیازها و ارائه خدمات در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

 

مشاهده بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 3

 

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 1

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی

بسته طراحی و اجرای پورتال سازمانی انتخابی

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توصیه شده است…
مقایسه پلان های هاست    مقایسه پلان های طراحی سایت        نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست