بسته تولید محتوای اورجینال

حتما شما هم اصطلاح محتوا پادشاه است را شنیده اید. اما در این مقاله می‌خواهیم بدانیم محتوا چیست؟ چرا مهم است؟ و بسته‌های تولی محتوا چه ویژگی‌هایی دارند؟

محتوا چیست؟

محتوا پیامی است که می‌خواهید به مخاطب خود انتقال دهید. این پیام می‌توانید در قالب متن، تصویر، صوت و ویدئو به مخاطب انتقال پیدا کند. امروزه آن قدر مخاطب با حجم زیادی از محتوا مواجه است که باید انتخاب کند کدام را ببیند یا بخواند. بنابراین اگر محتوای شما جذاب نباشد و در راستای اهداف و نیازهای کاربر تولید نشده باشد، هرگز دیده نمی‌شود.

ویژگی محتوای جذاب چیست؟

همان طور که گفته شد محتوا در انواع مختلفی می‌تواند تولید شود. یک تصویر هزاران برابر بیشتر از یک متن می‌تواند در مخاطب اثرگذار باشد. هم‌چنین صوت و ویدئو نیز از تصویر تاثیر گذاری بیشتری دارند. به گونه‌ای که در بررسی‌های اخیر محتوای ویدئویی پربازدیدترین و پر اشتراک‌ترین نوع محتوا به شمار رفته‌اند.

به طور کل قصد تولید هرگونه محتوایی که دارید باید مخاطبان خود را در ابتدا در نظر بگیرید. باید فکر کنید مخاطب بیشتر جذب چه نوع محتوایی می‌شود. شما با تولید محتوا چگونه می‌توانید نیازهای مخاطب را برطرف کنید و هم‌چنین کاربر را وادارید تا محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارد. در این راستا یکی از نکات بسیار مهم ارائه محتوای غیر تکراری و به روز است. مخاطب اگر احساس کند محتوای شما تکراری یا قدیمی است، به سرعت سایت را ترک خواهد کرد. درنهایت محتوا باید موجب شود تا قدرت تحلیل مشتریان نسبت به محصولات و خدمات سایت افزایش یابد.

 محتوای جذاب چه تاثیری بر سایت شما دارد؟

همان طور که گفته شد باید بر اساس نیاز و علاقه مخاطبین خود، موضوعات و کلمات کلیدی مربوط به آن‌ها را پیدا کرده و درباره آن‌ها محتوا تولید کنید. در این راستا انتخاب صحیح کلمات کلیدی و رعایت اصول محتوایی جهت موفقیت سایت بسیار اهمیت دارد.

محتوا سازنده ارتباط با مخاطب است. این ارتباط باید در نهایت منجر به اعتماد شدده تا بتواند افزایش فروش را به همراه داشته باشد. در واقع تولید محتوا و تمرکز بر کلمه کلیدی یک راه کار ایده آل برای ایجاد ارتباط و اعتماد اولیه است. ارتباطی که در نهایت استقرار در فروش را ایجاد می‌کند.

بسته تولید محتوای اوریجینال چیست؟

هدف اصلی تولید محتوای اورجینال تمرکز و فعالیت بر روی کلمات کلیدی مورد نظر شما در وب سایت است. انتخاب کلمه کلیدی که می‌خواهید با آن ترافیک سایت را افزایش دهید از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در تمامی مراحل تولید محتوای اورجینال وب سایت شما در نظر گرفته شود.

ما در شرکت طراحی سایت فراکارانت با بررسی وب سایت، موضوعات، مخاطبان، وضعیت رقبا، نوع محصول و کیفیت آن به تولید محتوای اورجینال برای افزایش آگاهی مخاطب از فعالیت و کسب و کار شما می‌پردازیم. در نهایت با آگاهی که مشتری از مطالعه محتوای اورجینال از سایت شما به دست آورده است اعتماد بین مشتری و شما اتفاق خواهد افتاد. این اعتماد به بیشتر شناخته شدن و رونق کسب و کار شما منجر خواهد شد.

 

تولید محتوای اورجینال

بسته تولید محتوای اورجینال برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

کلیه سایت ها پس از طراحی به طور روزانه نیاز به افزایش و یا تغییر محتوا دارند. در بسیاری از موارد کاربر آموزش دیده، نمی‌تواند برای ساخت صفحات جدید با همان کیفیتی عمل نماید که یک طراح سایت با رعایت جزئیات و ریزه کاری‌ها در ایجاد یک تجربه کاربری صحیح عمل می‌کند.

با استفاده از این بسته شما می‌توانید آن دسته از صفحات را که نیازمند طراحی دقیق‌تر، صحیح‌تر و اصولی‌تر هستند، بازطراحی کنید. با تهیه این بسته ضمن آرامش خاطر از بابت اینکه در زمان نیاز به تغییر و یا افزایش محتوا فورا این اقدام به بهترین شکل صورت می‌گیرد، هزینه کمتری نسبت به ایجاد این صفحات به صورت یک پروژه مجزا پرداخت می‌نمایید.

مشخصات بسته تولید محتوای اورجینال

واحد تولید محتوای اورجینال فراکارانت با به کارگیری کارشناسان متشکل از اساتید دانشگاه، عکاسان و گرافیست‌های حرفه ای امکان تولید محتوای مرتبط را برای انواع کسب و کارهای مختلف در اختیار دارد.

انواع تولید محتوای قابل سفارش

  • تولید محتوا ویژه صفحات یک سایت به زبان فارسی
  • تولید محتوا ویژه صفحات یک سایت به زبان خارجی(انگلیسی، عربی، اسپانیایی و فرانسوی)
  • عکاسی حرفه‌ای
  • تولید فیلم و موشن گرافیک و پادکست
  • گردآوری اطلاعات پراکنده

نقاط تمایز و برتری بسته مشخصات عمومی تولید محتوای اورجینال

تولید محتوای مبتنی بر کلمه کلیدی هدف، افزایش آگاهی مشتری از محصول و خدمات شما، شناخت بیشتر مشتری از کسب و کار، افزایش رتبه سایت و بهینه سازی آن، افزایش آمار بازدید و ترافیک سایت، جلب اعتماد مشتری و درنهایت افزایش فروش و رونق کسب و کار شما از نقاط تمایز بسته تولید محتوای اورجینال به حساب می آید.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران گروه طراحی سایت فراکارانت  تماس بگیرید.

 

 آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو

بسته بهبود رتبه سایت در گوگل

بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری در google adwords

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات گروه طراحی سایت فراکارانت مشاهده صفحات زیر توسط کاربران به شما توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت          نمونه کارهای طراحی سایت        مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 خرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست