بروزآوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت

چرا به روز رسانی سایت مهم است؟

واقعیت آن است عدم به روزرسانی و رسیدگی به سایت به مرور زمان آن را بلا استفاده خواهد کرد. زیرا با انواع خطرات امنیتی و ویروس‌ها رو به رو خواهید شد. خدمات بهنگام سازی موجب می‌شود کاربران سایت از آخرین امکانات فنی و امنیتی سایت بهره مند شوند. هم‌چنین افزونه‌ها باید به روز رسانی شوند. این به روز رسانی، شامل افزونه‌های امنیتی وب سایت نیز می‌شود.بعد از تهیه این خدمات، نرم افزار سایت و خطراتی که در این مدت برای سایت ایجاد شده، مانند باگ افزارها و ویروس‌های جدید اصلاح خواهد شد.

بنابراین برای حفظ مشتریان حتما لازم است همواره به سایت خود رسیدگی کنید. کاربران سایت اگر احساس کنند از لحاظ امنیتی سایت دچار مشکل است یا ویروس‌ها باعث کندی سایت شده‌اند و در مقایسه با سایت‌های رقبا قدیمی هستند و از تکنولوژی‌های روز استفاده نمی‌کنند، به راحتی آن را ترک خواهند کرد.

بروزآوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

هر کسب و کاری که در فضای مجازی داشته باشید باید رسیدگی و به روزرسانی آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید. از روز اول حضور در اینترنت، نگهداری سایت ضروری است و مانند قفل زدن روی درب خانه است. حتی اگر طراحی سایت حرفه‌ای و موفقی داشته باشید، با عدم به روزرسانی و رسیدگی به آن به مرور از نتایج جست و جو حذف خواهید شد.

بروزآوری نرم افزار و افزونه های وب سایت

بروزآوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

  • به روز رسانی با برطرف کردن باگ‌ها و بهبود کیفیت، کارایی‌ سایت را افزایش می‌دهد. حفظ امنیت وب سایت و عدم نفوذ هکرها امر بسیار مهمی است.
  • با عدم پشتیبانی سایت شانس مانیتور شدن وب سایت از لحاظ امنیتی را از دست خواهید داد. باید بدانید وب سایت‌ها همواره در خطر حملات امنیتی هستند.
  • به روز رسانی منظم و برقراری امنیت سایت، یکی از راه‌های کلیدی افزایش بازدیدکنندگان سایت است.
  • بسته به روز آوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت با توجه به افزایش امنیت، کارایی و تعداد بازدیدکنندگان می‌تواند برای هر سایت با هر کسب و کاری مفید و کارآمد باشد.
  • به طور دائم با گرفتن back up عملیات به روز رسانی انجام شده، در صورت بروز هر اشکال از back up موجود استفاده می‌شود.
  • عملیات به روز رسانی هر هفته صورت می‌گیرد و بدین گونه هر گونه مشکل و خطری به سرعت رفع خواهد شد.
  • ما patch های سایت شما را آپدیت می‌کنیم تا سایت شما دچار هک، مشکلات امنیتی و یا باگ نشود. تمامی این خدمات در بسته بروزآوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت با توجه به نیاز‌های سازمان شما انجام خواهد شد. همچنین واحد پشتیبانی فراکارانت برای رفع نیازها و ارائه خدمات در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران گروه طراحی سایت فراکارانت تماس بگیرید.

 

مشاهده بسته بروزآوری نرم افزار و افزونه‌های وب سایت

بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

بسته پستیبانی راهبر سایت

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات گروه طراحی سایت فراکارانت مشاهده صفحات زیر توسط کاربران به شما توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 6 شهریور 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست