برنامه نویسی اختصاصی front end

عملکرد یک طراح سایت را می‌توان به عملکرد یک معمار تشبیه کرد. یک طراح سایت وظیفه طراحی سایت و ساختار آن را دارد. برنامه نویسی یک سایت در دو بخش صورت می‌گیرد. برنامه‌نویسی back end در واقع طراحی ساختار پشت صحنه سایت می‌باشد و برای کاربر قابل مشاهده نمی‌باشد. در واقع در بخش back end  هسته اصلی سایت برنامه‌نویسی می‌شود. برای مثال بانک‌های اطلاعاتی و اطلاعات کاربران. هم‌چنین کاربر نمی‌تواند به کدهای این بخش دسترسی داشته باشد و فقط نتایج آن را مشاهده می‌کند.

بخش دوم برنامه نویسی front end می‌باشد. برنامه‌نویسی front end طراحی بخشی از سایت است که برای کاربر قابل مشاهده می‌باشد و با زبان‌های برنامه‌نویسی HTML ,CSS, ,Java Script و… انجام می‌شود. هم‌چنین کاربر قابلیت مشاهده کدهای نوشته شده را نیز دارد. در واقع در برنامه نویسی front end هر آن چه شما در ظاهر سایت را مشاهده می‌کنید، برنامه نویسی می‌کند.

frontend

 

برنامه نویسی اختصاصی Front end

به منظور برنامه نویسی اختصاصی front end  سایت شما، در یک جلسه حضوری گرافیک سایت مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس ایده پردازی‌ها و استراتژی‌های کسب و کار و علایق مشتریان شما، طراحی مورد نظر صورت گرفته و پس از آن کار برنامه نویسی آغاز می‌شود.همان طور که گفته شد برنامه نویسی سمت کاربر (Front end) هر آن چه که مربوط به ظاهر سایت است و کاربر می‌تواند مشاهده کند، می‌باشد.

برای مثال ایجاد تغییر در تصاویر اسلایدشوها، نحوه ورود به بخش‌های مختلف سایت، نوع نمایش جدول‌ها، انیمیشن‌ها، نوع قرارگیری تصاویر، متن‌ها و اکشن‌ها و … برای هربخش از سایت می‌تواند تعریف شود. یک طراحی اختصاصی موجب می‌شود تا یک سایت حرفه‌ای و جذاب داشته و بدین ترتیب بازدید از سایت بالا رفته و بر سئو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست