برآورد هزینه طراحی سایت-بخش دوم

بخش دوم  

همانطور که در مقاله پیشین گفته شد برخی صاحبان کسب و کار با سپردن پروژه طراحی سایت خود به تیمی غیرحرفه ای به امید کاهش هزینه طراحی سایت دچار مشکلات زیادی می‌شوند. می‌توان کسب و کارها را براساس رویکردشان در مواجهه با این مشکلات به سه دسته تقسیم کرد.

اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

اشتباه اول

دسته اول با پذیرش اشتباه و مشاهده خسارت‌های ناشی از آن، از ورود به دنیای دیجیتال دلسرد شده و با این تجربه تلخ اصطلاحا عطای فعالیت در این بازار گسترده را به لقایش می‌بخشند. هم چنین ممکن است در ادامه با این تفکر که خسارت‌های قبلی را جبران کرده و به دنیای رقابت بازگردند، بر روشهای قدیمی و منسوخ شده بازاریابی تمرکز کنند. چنین تصمیمی اشتباه دوم آن ها است. زیرا جز هدررفت دوباره سرمایه، عقب ماندن از رقبا در بازار، عدم جذب مشتری جدید، از دست دادن و نارضایتی مشتریان فعلی و ناامیدی‌های بیشتر نتیجه ای دربرنخواهد داشت.

هزینه طراحی سایت

اشتباه دوم

دسته دوم اهمیت حضور در دنیای دیجیتال را به درستی درک کرده و برای ادامه فعالیت مصمم هستند. اما آن‌ها با پافشاری بر روش نادرست خود و ادامه کار با تیمی غیرحرفه‌ای، سعی در پایین نگهداشتن قیمت طراحی سایت به هر نحوی دارند. آن‌ها سعی دارند تا با صرف هزینه‌های اضافی اشکالات فنی گذشته را حل کنند. حال آن که نتیجه دادن چنین راه حلی خود اما و اگرهای بسیار در پی دارد و آن ها را دچار چرخه‌ای می‌کند که در آن هر راه حل برای یک مشکل خود به مشکلی جدید تبدیل می‌شود.

اشتباه سوم

دسته سوم کسب و کارهایی هستند که با پذیرش اشتباه سعی در اصلاح روش خود دارند. آن‌ها با انتخاب یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت راه ورود به دنیای دیجیتال را از ابتدا و با رویکردی صحیح می‌پیمایند. اگرچه این دسته نیز علاوه بر هدررفت منابع مالی خود مدت زمانی را که می‌توانست تبدیل به سود شود را از دست داده‌اند؛ اما این انگیزه را دارند تا با صرف منابع به شیوه درست خسارات وارده را جبران نمایند.

طراحی سایت با فراکارانت

تیم فراکارانت به آن دسته از کسب وکارها که خواستار ورود به فضای دیجیتال هستند پیشنهاد می‌دهد تا با انتخاب درست و آگاهانه یک تیم طراحی سایت حرفه ای، از بروز مشکلات فوق جلوگیری کرده تا آرامش ذهنی و نتیجه بخشی هزینه‌های صرف شده را تجربه نمایند.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت آماده است تجربیات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می‌شود در ادامه سایر مقالات مربوط به برآورد هزینه طراحی سایت را بخوانید

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

بخش چهارم : فازبندی پروژه طراحی سایت چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست