انواع پلن هاست

پلن‌های هاست یا همان فضای میزبانی وب به چند دسته تقسیم می شوند:

  • هاست لینوکس ایران

  • هاست ویندوز ایران

  • هاست ویندوز خارج از کشور

  • میزبانی هاست ایمیل

  • نمایندگی حجمی هاست Reseller

پلن هاست لینوکس

هاست لینوکس برای زبان برنامه نویسی php و نرم افزارهای کنترل محتوا که با این زبان نوشته می شوند مانند وردپرس، جوملا، open cart و… بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین برای سایت هایی که پسوند html دارند و پسوند دیگری ندارند مناسب است. لینوکس با زبان php و برنامه هایی که با php نوشته شده اند سازگارتر است. چون زبان برنامه نویسی php یک زبان متن باز بوده و همچنین لینوکس نیز یک سیستم عامل متن باز است.

نرم افزارهای کنترل محتوا مانند وردپرس، جوملا و… را نیز می توانید روی هاست های ویندوزی شرکت بارگذاری نمایید، ولی شاید از لحاظ سرعت سایت، لود شدن سایت، باز کردن صفحات  یا permission هایی که دارند به یک سری مشکلات بربخورند. به همین دلیل توصیه می شود برای این نرم افزارها از هاست های لینوکسی استفاده نمایید. چرا که سازگاری بهتری با سیستم عامل لینوکس دارند. می توان در پلن هاست ویندوز نیز این permission ها را تغییر داد. ولی انجام این کار توصیه نمی شود. همچنین برای مدیریت هاست لینوکس از پنل مدیریتی پلسک استفاده می شود. که دسترسی آسان و مشخص از ویژگی های بارز این پنل مدیریتی است.

                  پلن های هاست لینوکس                                                 مقایسه ی پلن های هاست لینوکس

پلن هاست

 

پلن هاست ویندوز

هاست ویندوز محصول کمپانی ماکروسافت است و از تمامی زبان هایی که ماکروسافت توسعه می دهد، پشتیبانی می کند. این زبان ها شامل c#, asp.net, .net و … می شوند. بر روی هاست های ویندوزی این شرکت آپاچی نصب شده است و شما می توانید سایت های مبتنی بر php را بر روی این هاست ها بارگذاری نمایید. قابلیت ایجاد دیتابیس my sql علاوه بر ms sql بر روی این هاست امکان پذیر است. همچنین برای مدیریت هاست ویندوز از پنل مدیریتی پلسک استفاده می شود که دسترسی آسان و مشخص از ویژگی های بارز این پنل مدیریتی است.

  پلن های هاست ویندوز                                  مقایسه ی پلن های هاست ویندوز

پلن هاست ویندوز خارج از کشور

برای شرکت هایی که با خارج از کشور مکالمات یا ارسال و دریافت ایمیل دارند بهتر است که از هاست ویندوز خارج از کشور استفاده کنند. بسیاری از شرکت ها نیز فقط تمایل به این دارند که هاست در خارج از ایران باز شود. به همین دلیل از هاست های خارج از ایران استفاده می کنند. تمامی امکانات هاست ویندوز ایران از قبیل قابلیت پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی asp.net,php و…. و دیتابیس های ms sql و my sql بر روی هاست های خارج از ایران نیز امکان پذیر است. هاست ویندوز ایران و هاست ویندوز خارج از کشور هیچ تفاوتی در سرویس پلن ها ندارند و تنها تفاوت آن ها در این است که هاست های خارجی از خارج از ایران باز می شوند.

                                پلن های هاست ویندوز خارج از ایران                                    مقایسه ی پلن های هاست ویندوز خارج از ایران

پلن میزبانی هاست ایمیل

اگر مشتری فقط تمایل به استفاده از سرویس ایمیل دارد توصیه ما این است که از هاست ویندوزی استفاده کند. زمانی که فقط نیاز به یک دامنه برای ایمیل شرکتی خود دارید و می خواهید ارسال و دریافت ایمیل بر روی دامنه خودتان اتفاق بیفتد و دیگر نیازی به دیتابیس، سایت و دسترسی ftp ندارید می توانید از پلن میزبانی هاست ایمیل فراکارانت استفاده کنید. از امکانات این بسته می توان به پنل مدیریتی برای تعریف ایمیل برای کاربران اشاره کرد. همچنین این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا به وسیله یک صفحه ی وب، مانند جی میل و یاهو وارد ایمیل شوید.

       پلن های میزبانی هاست ایمیل                                      مقایسه ی پلن های هاست ایمیل

با توجه به نیازها و شرایط کسب و کار خود، امکاناتی که برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود احتیاج دارید، در این بسته برای شما فراهم می گردد. تمامی این خدمات در بسته نمایندگی حجمی هاست با توجه به نیاز های سازمان شما انجام خواهد شد. همچنین واحد پشتیبانی فراکارانت برای رفع نیاز ها و ارائه خدمات به شما در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.

برای مشاهده ی بسته های پشتیبانی ما می توانید به صفحه ی نگهداری و پشتیبانی وب سایت و صفحه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ مراجعه نمایید. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 شهریور 1396

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست