آموزش المان های نمایش محصولات وودمارت ویژوال کامپوزر

با سلام با آموزش المان های مربوط به نمایش محصولات قالب وودمارت در ویرایشگر ویژوال کامپوزر از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

صفحه موردنظر خود را باز کنید و روی دکمه افزودن المان کلیک کنید .  در تب المان های قالب المان محصولات (شبکه ای یا اسلایدی) را انتخاب می کنیم.

در این قسمت یک عنوان برای آن مشخص می کنیم . دراین قسمت می توانید منبع را مشخص کنید که همه محصولات باشد ، محصولات ویژه یا پرفروش یا … باشد اگر همه پست ها را انتخاب کردید ازاین قسمت می توانید دسته بندی مدنظرتان را وارد کنید تا محصولات فقط در آن دسته نمایش داده شوند.

در قسمت چیدمان می توانید نحوه نمایش محصول را انتخاب کنید که به صورت جدول ، لیست یا چرخ و فلک باشد که من به عنوان مثال چرخ و فلک را انتخاب می کنم و ازاین قسمت فاصله بین محصولات را مشخص می کنم از این قسمت می توانید تعداد نمایش اسلاید به ازای هر مشاهده را مشخص کنید می توانید از این قسمت اسلایدر را به صورت اتوماتیک پخش کنید و سرعت را ازاین قسمت مدیریت کنید از این قسمت می توانید تعداد محصولاتی که در هر صفحه لود می شوند را مشخص کنید و درنهایت روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید و دکمه بروزرسانی تغییرات را بزنید اگر صفحه خود را باز کنید یک کروزل از محصولات خود را می توانید مشاهده کنید.

شما می توانید تنظیمات خود را تغییر دهید به عنوان مثال من نمایش محصولات را به صورت لیست قرار می دهم و گزینه دکمه نمایش بیشتر را فعال می کنم و روی دکمه بروزرسانی کلیک میکنم همانطور که مشاهده می کنید محصولات به صورت لیست قرار گرفته اند.

اکنون نمایش محصولات را روی جدول قرار می دهم و تعداد ستون ها ، گرید ماسونری و فاصله بین محصولات را مشخص می کنم و روی دکمه بروزرسانی کلیک می کنم همانطور که مشاهده می کنید محصولات به صورت جدول طبق تنظیمات ما قرار گرفته اند.

تب دیگری که در محصولات وجود دارد تب طراحی می باشد که می توانید از استایل های وودمارت استفاده کنید و نحوه نمایش محصول خود را تعیین کنید

در بخش تنظیمات داده ها می توانید مرتب سازی داده های خود را مشخص کنید و استثنا یا نوع کوئری خود را تغییر دهید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست