آموزش المان های محتوای تصویری در المنتور بخش - ۲

باسلام با قسمت دوم آموزش المان های محتوای تصویری در صفحه ساز گرافیکی المنتور از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

المان بعدی مربوط به ویدئو می باشد باشد المان مربوطه را انتخاب می کنید و درون ستون موردنظر خود قرار می دهید .

در این قسمت می توانید منبع ویدئو را مشخص کنید که از یوتیوب ، هاست خودتان ، ویدئو یا موشن بدهید که من هاست خودتان را انتخاب می کنم فایل خود را در این قسمت انتخاب و بارگزاری کنید و زمان آغاز و پایان ویدئو را مشخص کنید. می توانید ویدئو را به صورت پخش خودکار ، بی صدا ، پخش مداوم قرار دهید و می توانید دکمه های کنترل کننده را برای آن فعال یا غیر فعال کنید.می توانید دانلود ویدئو را فعال یا غیرفعال کنید.دراین قسمت یک پوستر برای ویدئو خود قرار دهید.

در تب استایل ها می توانید سایز پخش کننده ویدئو را مشخص کنید و فیلترهای css را برای آن قرار دهید.

در تب پیشرفته می توانید فاصله داخلی و بیرونی المان را از چهار طرف مشخص کنید و برای آن طبق نیاز خود کلاس و آیدی مشخص کنید . دراین قسمت می توانید نحوه ورود به صفحه را برای آن مشخص کنید. دراین قسمت می توانید در مواقع عادی و زمانی که روی آن هاور صورت می گیرد پس زمینه مشخص کنید. دراین قسمت می توانید برای آن حاشیه مشخص کنید که به چه شکل باشد و عرض حاشیه به چه میزان و چه رنگی باشد و یک سایه ایجاد کنید . در این قسمت می توانید موقعیت آن را مشخص کنید و در این قسمت واکنشگرایی این المان را مشخص می کنید که در دستگاه های مختلف نمایش داده شود یا خیر و بعد از تمام این کارها روی دکمه ذخیره کلیک می کنید.

المان بعدی المان مربوط به آیکون جعبه می باشد که شما می توانید آن را انتخاب کنید و درون ستون موردنظرتان قرار دهید می توانید در این قسمت آیکون خود را انتخاب کنید .

می توانید دراین قسمت عنوان خود را یادداشت کنید و دراین قسمت متن جعبه را یادداشت کنید . از این قسمت می توانید لینک دهی انجام دهیدو دراین قسمت می توانید چیدمان جعبه را مشخص کنید که به چه شکل باشد و فاصله بین آیکون و متن را مشخص کنید.

در تب استایل می توانید استایل موردنظر خود را برای حالت عادی و حالت هاور مشخص کنید.دراین قسمت می توانید رنگ آیکون ، فاصله گذاری و حالت چرخش آن را مشخص کنید و در این قسمت می توانید برای متن خود رنگ ، فاصله ، تایپوگرافی و … را مشخص کنید و در این قسمت برای آیکون خود در زمان هاور یک انیمیشن قرار دهید.

در تب پیشرفته می توانید فاصله داخلی و بیرونی المان را از چهار طرف مشخص کنید و برای آن طبق نیاز خود کلاس و آیدی مشخص کنید . دراین قسمت می توانید نحوه ورود به صفحه را برای آن مشخص کنید. دراین قسمت می توانید در مواقع عادی و زمانی که روی آن هاور صورت می گیرد پس زمینه مشخص کنید. دراین قسمت می توانید برای آن حاشیه مشخص کنید که به چه شکل باشد و عرض حاشیه به چه میزان و چه رنگی باشد و یک سایه ایجاد کنید . در این قسمت می توانید موقعیت آن را مشخص کنید و در این قسمت واکنشگرایی این المان را مشخص می کنید که در دستگاه های مختلف نمایش داده شود یا خیر و بعد از تمام این کارها روی دکمه ذخیره کلیک می کنید

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست