آموزش المان جعبه اطلاعات وودمارت ویژوال کامپوزر

با سلام با آموزش المان های مربوط به جعبه اطلاعات قالب وودمارت در ویرایشگر ویژوال کامپوزر از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

صفحه موردنظر خود را باز کنید و روی دکمه افزودن المان کلیک کنید  و تب المان های قالب المان جعبه اطلاعات را انتخاب می کنیم.

می توانیم از این قسمت نوع آیکون خود را مشخص کنیم که متن باشد یا آیکون . اگر آیکون را انتخاب کردید از این قسمت می توانید استایل آیکون را مشخص کنید که ساده باشد با پس زمینه باشد یا بوردر داشته باشد و از این قسمت عکس خود را آپلود می کنید و در این قسمت سایز آن را مشخص می کنید.

در این قسمت می توانید سبک جعبه را مشخص کنید و طرح رنگی برای متن جعبه تعیین کنید.

در قسمت چیدمان می توانید ترازبندی متن و محل قرارگیری آیکون یا تصویر را مشخص کنید و در قسمت آخر می توانید لینک برای جعبه در نظر بگیرید و نام کلاس اضافی خود را در صورت نیاز یادداشت کنید.

تب بعدی مربوط به عنوان و زیرعنوان بنر می باشد که عنوان و زیرعنوان خود را مشخص می کنید و از قسمت پایین هر کدام استایل های مربوط به آن را مشخص می کنید.

تب بعدی مربوط به محتوای بنر تبلیغاتی می باشد که می توانید در این قسمت محتوای خود را یادداشت کنید و در این قسمت اندازه و رنگ دلخواه خود را تعیین کنید.

تب بعدی مربوط به دکمه می باشد که می توانید عنوان ، استایل ، رنگ ، لینک و فونت دکمه خود را مشخص کنید و ازاین قسمت تعیین کنید که دکمه همیشه نمایش داده شود یا فقط زمان هاور بنر نمایش داده شود.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست