آمزوزش المان بنر تبلیغاتی ویژوال کامپوزر

با سلام با آموزش المان های مربوط به بنر تبلیغاتی قالب وودمارت در ویرایشگر ویژوال کامپوزر از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

صفحه موردنظر خود را باز کنید و روی دکمه افزودن المان کلیک کنید در تب المان های قالب المان بنر تبلیغاتی را انتخاب می کنیم.

در این قسمت تصویر پس زمینه بنر خود را می توانید مشخص کنید . در این قسمت سایز بنر را مشخص کنید . در این قسمت لینک بنر را در صورت نیاز مشخص کنید . در این قسمت استایل بنر خود را مشخص کنید که به صورت ساده ، سایه دار ، همراه پس زمینه رنگی و … باشد و می توانید در صورت نیاز کلاس خود را در این قسمت وارد کنید.

تب بعدی مربوط به عنوان و زیرعنوان بنر می باشد که عنوان و زیرعنوان خود را مشخص می کنید و از قسمت پایین هر کدام استایل های مربوط به آن را مشخص می کنید.

تب بعدی مربوط به محتوای بنر تبلیغاتی می باشد که می توانید در این قسمت محتوای خود را یادداشت کنید و در این قسمت اندازه و رنگ دلخواه خود را تعیین کنید.

تب بعدی مربوط به دکمه می باشد که می توانید عنوان ، استایل ، رنگ ، لینک و فونت دکمه خود را مشخص کنید و ازاین قسمت تعیین کنید که دکمه همیشه نمایش داده شود یا فقط زمان هاور بنر نمایش داده شود.

تب بعدی مربوط به چیدمان بنر می باشد که می توانید محل قرارگیری محتوا روی بنر ، عرض محتوا و نوع چیدمان متن محتوا را مشخص کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست