آموزش افزونه فرم ساز گرویتی فرم قسمت - ۲

باسلام با قسمت دوم آموزش افزونه گرویتی فرم و گرویتی فرم فارسی از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

در این قسمت یک فرم جدید ایجاد می کنیم برای این منظور روی تب فرم جدید کلیک می کنیم و در این قسمت عنوان و توضیحات فرم را وارد می کنید.

 بعد از ورود به این قسمت می توانید فیلدهای استاندارد ، فیلدهای پیشرفته ، فیلدهای ارسال نوشته و فیلدهای قیمت گذاری را مشاهده کنید.

در فیلدهای استاندارد به عنوان مثال فیلد تک خطی را انتخاب می کنیم می توانید برای این فیلد نام برچسب و توضیحات قرار دهید ، الگو وارد کنید ، مقدار حداکثر کاراکتر را برای آن مشخص کنید و در قسمت قوانین می توانید تیک ضروری یا بدون تکرار را بزنید اگر ضروری را بزنید کاربر برای ارسال فرم حتما باید این فیلد را پر کرده باشد.

در تب نمایش می توانید متن درون فیلد یا همان نگهدارنده متن را مشخص کنید ، محل قرار گیری برچسب را مشخص کنید ، محل قرار گیری توضیحات را مشخص کنید ، پیام تایید سفارشی برای این فیلد مشخص کنید ، کلاس css سفارشی خود را در این قسمت یادداشت کنید و اندازه فیلد خود را مشخص کنید.

در تب پیشرفته می توانید برچسب مدیریتی و مقدار پیش فرض را یادداشت کنید ، نمایش آن را مشخص کنید که مخفی باید یا فقط برای مدیریت نمایش داده شود ، اجازه ارزیابی پویا را برای فیلدها فعال کنید و از این طریق منطق شرطی را فعال کنید.

برای آیتم بعدی یک چک باکس را قرار می دهیم چک باکس آیتمی می باشد که کاربر اجازه دارد چند مورد از آن را انتخاب کنید و در این قسمت می توانید برچسب و توضیحات چک باکس را مشخص کنید ، حالت های چک باکس را یادداشت کنید و آیتم های خود را کم یا زیاد کنید و در قسمت قوانین می توانید نوع آن را ضروری انتخاب کنید تا کاربر حتما چک باکس شما را پر کند.

در تب نمایش می توانید محل قرار گیری برچسب را مشخص کنید ، محل قرار گیری توضیحات را مشخص کنید ، پیام تایید سفارشی برای این فیلد مشخص کنید و کلاس css سفارشی خود را در این قسمت یادداشت کنید.

در تب پیشرفته می توانید برچسب مدیریتی یادداشت کنید ، نمایش آن را مشخص کنید که مخفی باید یا فقط برای مدیریت نمایش داده شود و از این طریق منطق شرطی را فعال کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست