افزایش سرعت در کشینگ

سرعت بارگذاری یک سایت از عوامل مهم در سئو سایت شما به شمار می‌رود. اصولا مدت زمان بارگذاری سایت برای کاربر باید درکمتر از سه ثانیه انجام شود، در غیر این صورت کاربر سایت شما را ترک کرده، بازدید از سایت شما کاهش یافته و بر سئو سایت شما اثر منفی خواهد گذاشت. آمارها نشان داده است دامنه توجه کاربران کاهش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد شما فرصت کمی برای معرفی خود به کاربر دارید. بنابراین با سرعت پایین قطعا مشتریان خود را از دست خواهید داد. هم‌چنین گوگل نیز سرعت سایت را از فاکتورهای اصلی خود در رتبه‌بندی سایت‌ها قرار داده است.

عوامل زیادی بر کاهش سرعت سایت تاثیرگذار هستند. حجم بالای صفحات، عدم بهینه سازی تصاویر و فشرده کردن آن‌ها موجب کاهش سرعت سایت می‌گردد. در انتخاب افزونه‌های سایت خود دقت کافی داشته باشید. استفاده از افزونه‌هایی که با کدنویسی‌های نامناسب و ضعیف نوشته شده‌اند بر سرعت سایت شما تاثیرگذار هستند.

از مهم‌ترین عواملی که بر سرعت سایت بسیار تاثیرگذار است، هاست می‌باشد. در صورتی که هاست مناسبی را انتخاب نکرده باشید، سرعت بارگذاری کاهش میابد. جهت انتخاب سرویس هاست مناسب باید با توجه به فعالیت وب سایت خود عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.از جمله نکات مهم می‌توان به حجم سرویس ارائه شده، پهنای باند، تعداد بانک‌های اطلاعاتی، تعداد زیردامنه و پارک دامنه، سیستم مدیریت هاست، نوع سیستم عامل میزبانی وب و اسکریپت‌های قابل نصب روی هاست اشاره کرد. این پارامترها در تمامی هاست‌ها حائز اهمیت می‌باشند. شما می‌توانید با توجه به نوع فعالیت و کاربرد سایت خود این سرویس‌ها را انتخاب نمایید.

هم‌چنین هنگام انتخاب سرویس به نحوه پشتیبانی، ضمانت بازگشت وجه، قدرت سخت افزاری سروررها، شفافیت در هزینه‌ها و سرعت ارائه خدمات دقت فرمایید. می‌توانید سرویس‌های هاست کارا آی‌تی را با جزییات در اینجا مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست