اختصاصی سازی قالب

در طراحی سایت خود می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده نمایید. هم‌چنین این امکان وجود دارد تا آن را به دلخواه خود اختصاصی‌سازی نموده و یک قالب اختصاصی برای خود داشته باشید. استفاده از قالب آماده و قالب اختصاصی‌سازی شده هر یک دارای ویژگی‌هایی می‌باشد. در ادامه از مزایا و معایب قالب آماده گفته شده و ویژگی‌های قالب اختصاصی‌سازی شده بیان می‌شود.

قالب آماده

استفاده از قالب‌های آماده دارای مزایا و معایبی می‌باشد. از مهم‌ترین مزیت‌های قالب‌های آماده صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌باشد. می‌توانید در زمان کوتاهی طبق استانداردهای طراحی سایت قالب‌های آماده را با هزینه پایین‌تر از قالب‌های اختصاصی خریداری کنید. از سوی دیگر قالب‌های آماده مشکلات زیادی دارند. به طور خلاصه از معایب قالب‌های آماده ناقص بودن قالب‌ها، عدم پشتیبانی، عدم به روزرسانی، عدم گسترش‌‌پذیری و تغییر پذیری و عدم هماهنگی با زبان فارسی را می‌توان نام برد.

قالب آماده

اختصاصی سازی قالب آماده

اما اگر برای سایت خود اهداف بلندمدت دارید و یا ترافیک سایت بالایی دارید، نیاز است تا طراحی سایت حرفه‌ای‌تری از قالب‌های آماده داشته باشید. بنابراین می‌توانید برای سایت خود قالب اختصاصی طراحی نموده و یا قالب‌های آماده را به دلخواه خود اختصاصی سازی نمایید. اختصاصی سازی نمودن قالب آماده از لحاظ هزینه ارزان‌تر می‌باشد.

قالب‌های از قبل طراحی شده در کارا آی‌تی به صورت حرفه‌ای کد نویسی شده‌اند و اصول و مبانی سئو در آن رعایت شده است. می‌توانید در جلسه‌ای حضوری طبق علایق و نیازهای کسب و کار خود و مشاوره تخصصی طراحی سایت، قالب را به دلخواه خود تغییر دهید. برای مثال می‌توانید تغییر رنگ، لوگو، عکس، حذف بخش‌های زائد قالب و یا اضافه کردن بخش‌های مورد نظر خود را در سایت اجرا کنید.

template

 

مزایایی که با اختصاصی سازی قالب‌های آماده در کارا آی‌تی در اختیار شما قرار می‌گیرد :

سیستم مدیریت محتوا

گالری فیلم و عکس

یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان

کارگاه آموزشی رایگان

سئو سورس

تعداد صفحات نامحدود

تعداد ایمیل و پارک دامنه نامحدود

تعداد همکار نامحدود

و…

برای آشنایی کامل با خدمات قالب اختصاصی سازی شده کارا آی‌تی به فروشگاه کارا آی‌تی مراجعه نمایید. هم‌چنین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست