آموزش کلیات تنظیمات قالب وودمارت

با سلام با آموزش تنظیمات قالب وودمارت از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از نصب پوسته وودمارت شما تب جدیدی در سایدبار وردپرسی خود مشاهده می کنید به اسم تنظیمات قالب که در این قسمت می توانید ظاهر قالب و چیدمان محتواهای وبسایتتان را تغییر دهید.

می توانید تنظیم کنید صفحه ساز شما به چه شکل باشد ، نمایش نظرات صفحه به چه شکل باشد و تنظیم صفحه 404 سفارشی را انجام دهید.

در ساختارهای عمومی می توانید سایدبار و عرض وب سایت را مشخص کنید.

در تب های بعدی می توانید تنظیمات عناوین صفحات ، فوتر ،تایپوگرافی ، رنگ بندی ، صفحات مربوط به وبلاگ – نمونه کار ها –  ورود و ثبت نام را انجام دهید.

در تب محصولات می توانید تنظیمات مربوط به صفحه تک محصول را انجام دهید . در قسمت نمایش و پنهان کردن عناصر می توانید المان هایی که نمی خواهید در صفحه تک محصول نمایش داده شود را غیرفعال کنید.

می توانید نحوه چیدمان صفحه تک محصول و نحوه نمایش تصاویر را در این صفحه مشخص کنید و اگر نیاز به تب جدیدی دارید آن را در قسمت تب ها اضافه کنید.

می توانید تب نظرات محصول را فعال یاغیرفعال کنید و در صورت فعال بودن تعداد نظراتی که در یک صفحه نمایش داده می شود چقدر باشد.

اگر قالبتان نیاز به css  و js دلخواه داشت آن را می توانید در تب css دلخواه js  دلخواه وارد کنید.

در قسمت پروفایل شبکه اجتماعی می توانید لینک دهی شبکه های اجتماعی خود را انجام دهید و شبکه های اجتماعی دلخواهتان را برای نمایش در سایت انتخاب کنید.

در قسمت بهینه سازی سایت می توانید کارهای مربوط به بهینه سازی سایت خود را انجام دهید می توانید فایل های css خود را فشرده سازی کنید و یا بارگزاری تنبل را برای سایت خود فعال کنید.

درقسمت نگهداری اگر این گزینه را فعال کنید سایت شما به حالت تعمیر می رود.

در قسمت درون ریزی / برون ریزی می توانید از / import export  در وردپرس خود استفاده کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست