آموزش تنظیمات وبلاگ و نمونه کار قالب وودمارت

با سلام با آموزش وبلاگ و نمونه کار قالب وودمارت از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از نصب پوسته وودمارت و افزونه ووکامرس در قسمت تنظیمات قالب اگر روی تب وبلاگ کلیک کنید می توانید یک سری تنظیمات را برای وبلاگ سایت انجام دهید.

می توانید طرح بندی صفحه وبلاگ را مشخص کنید که سایدبار داشته باشد یا خیر و اگر دارای ساید بار هست اندازه آن به چه شکل باشد و در کدام طرف صفحه قرار گیرد

می توانید طراحی وبلاگ خود را مشخص کنید که به شکل شطرنجی باشد ، ماسونری باشد و …

می توانید تعداد ستون های صفحه وبلاگ را مشخص کنید و فاصله بین هر ستون را تعیین کنید و استایل نمایش را مشخص کنیم که به صورت تخت باشد یا با سایه.

می توانید در قسمت تنظیمات نوشته تکی نحوه نمایش متن را مشخص کنید که محتوای کامل را نمایش دهد و یا چکیده مطلب را و اگر چکیده را مشخص کردید تعداد حروف و یا کلمات قابل نمایش را مشخص کنید.

می توانید صفحه بندی وبلاگ را مشخص کنید که به صورت لینک صفحه بندی باشد و یا تمام آنها در یک صفحه نمایش داده شوند.

می توانید در قسمت تنظیمات پست تکی برای مقالات خود سربرگ مشخص کنید و مطالب مرتبط ، بیوگرافی نویسنده و … را برای نمایش در این صفحه مشخص کنید

قسمت بعدی مربوط به نمونه کارها می باید که می توانید نمونه کارها را فعال و یا غیرفعال کنید ، برای این صفحه نامک و یا نشانی تنظیم کنید ، سبک نمایش آنها را مشخص کنید.

می توانید در قسمت گزینه های پروژه فیلترها را فعال یا غیرفعال کنید ، عرض نمونه کارها را تعیین کنید ، تعداد ستون های نمایش و فاصله بین نمونه کارها را مشخص کنید ، تعداد نمونه کارها در هر صفحه چه تعداد باشد و می توانید صفحه بندی نمونه کارها را مشخص کنید که به صورت لینک صفحه بندی باشد و یا تمام آنها در یک صفحه نمایش داده شوند.

می توانید یک فیلتر برای ترتیب نمایش نمونه کار ها قرار دهید و می توانید ناوبری را فعال یا غیرفعال کنید و هدری برای نمونه کارهای خود اختصاص دهید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست