آموزش اضافه کردن دسته بندی نوشته های در وردپرس

با سلام با آموزش دسته بندی نوشته ها از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از ورود به پنل مدیریتی وب سایت خودتون در ساید بار کناری اگر روی گزینه نوشته ها برید و گزینه دسته ها را انتخاب کنید.

در این قسمت می توانید دسته های جدید ایجاد کنید یا دسته های ایجاد شده خودتون رو مدیریت کنید.

در این قسمت شما می توانید یک نام برای دسته های خودتون ایجاد کنید.

نامک یا اسلاگ یا مسیری که در دایرکتوری وب سایت شما قرار داده می شود را برای این قسمت انتخاب کنید و اگر این قسمت را خالی بگذارید وردپرس به صورت خودکار نامک را از روی نام دسته بندی شما انتخاب می کند.

در قسمت بعدی شما می توانید دسته های مادر هر دسته بندی را انتخاب کنید این آیتم زمانی استفاده می شود که برای هر دسته بندی خود نیاز به ایجاد زیر دسته بندی داشته باشید .

برای مثال فرض کنید شما یک سایت برای ارائه مقالات در زمینه لبنیات دارید . در این قسمت شما دسته بندی های خود را به شکل شیر ٫ پنیر ٫ کره و …. انتخاب می کنید . برای دسته بندی شیر به عنوان مثال شما دو دسته بندی کم چرب و پرچرب دارید که برای هرکدام از این دسته بندی ها می خواهید مقاله های مربوطه رو انشار بدهید . برای این کار شما دسته بندی شیر کم چرب را ایجاد کرده و در قسمت دسته مادر شما دسته شیر را انتخاب می کنید . در این حالت دسته ساخته شده شما یک زیر دسته برای دسته انتخابی شما در قسمت دسته بندی مادر است .

در فیلد بعدی توضیحات مربوط به هر دسته بندی را وارد می کنید و بعد از آن روی گزینه افزودن کلیک می کنید.

پس از ایجاد دسته بندی های خود به قسمت نوشته ها برمی گردیم و می توانیم دسته بندی های ایجاد شده خود را در این قسمت برای نوشته های خود انتخاب کنیم.

کاربران وب سایت با کلیک بر روی هر دسته بندی می توانند تمامی نوشته هایی که دارای این دسته بندی ( ها ) باشند را مشاهده کنند .

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست