مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی : امروزه بسیاری از افراد با افزایش استفاده از اینترنت، نیازهای خود را از طریق جستجو در موتورهای جستجو رفع می کنند. بنابراین مانند کسب و کارهای دیگر1ف دفاتر حقوقی و وکلا نیز برای معرفی خدمات خود نیاز به طراحی سایت حقوقی دارند.

مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی : گزارش ها نشان می دهد افرادی که به دنبال وکیل یا دفتر حقوقی هستند  از طریق جستجو در اینترنت نیاز خود را رفع می کنند. وکلا می توانند با طراحی سایت حقوقی مشتریان زیادی را جذب کنند. زیرا افراد زیادی از این گونه سایت ها استقبال می کنند و از این طریق می توانند به منافع بیشتری دست یابند.

موتور جستجوی گوگل در رفع نیاز افراد نقش مهمی ایفا می‌کند. زیرا اولین مکانی که افراد به آن مراجعه می کنند موتورهای جستجو هستند. در این مواقع هیچ کدام از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام و… نمی تواند جواب گوی نیاز افراد باشد. بنابراین گوگل پاسخ افراد را با ارائه چند سایت به آن ها می دهد. وکلا یا مؤسسات حقوقی می توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به طراحی سایت حقوقی اقدام کنند.

 طراحی سایت حقوقی نیز مانند طراحی سایت سایر کسب و کارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تخصص حرفه ای دارد. پس پیشنهاد می گردد قبل از طراحی سایت خود با شاخصه های طراحی سایت اصولی آشنا باشید.

 

آیا طراحی سایت حقوقی ضروری است؟

مزایای طراحی سایت حقوقی : اغلب افراد در طول زندگی با مشکلات مختلف حقوقی موجه می شوند و برای حل مشکلات خود نیاز به وکیلی با تجربه و خبره دارند. مسائل مربوط به ازدواج و طلاق، کار و بیمه، تنظیم قرار دادها و… نمونه هایی از مسائل حقوقی روزمره هستند. وکلا و دفاتر حقوقی برای حل زودتر این مسائل و مشکلات نیاز به طراحی سایت حقوقی دارند.

همه افراد جامعه با قوانین حقوقی آشنا نیستند. بنابراین مجبور هستند به یکی از دفاتر حقوقی مراجعه نمایند. افراد می توانند بدون مراجعه حضوری از یک سایت حقوقی به جواب سوال های خود دست یابند یا اگر نیاز به مراجعه حضوری داشت، با رزرو زمان می تواند در هزینه های مربوط به رفت وآمد و زمان صرفه جویی کند.

امکانات موردنیاز طراحی سایت حقوقی

امکان ارائه مشاوره حقوقی آنلاین

ارائه آموزش های حقوقی

ارائه بخشی مرتبط با دعاوی کیفری

قابلیت تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی

ارائه بخشی با عنوان دعاوی خانواده

اختصاص بخشی به محاسبات مختلف مانند ارثیه، دیه و مهریه

طراحی صفحه تماس با ما

در این صفحه برای برقراری ارتباط با کاربران اطلاعات تماس  موسسه حقوقی از جمله شماره تماس، آدرس، ایمیل درج می گردد.

طراحی صفحه مربوط به پیگیری

کاربران می توانند از طریق بخش پیگیری سایت با وارد کردن اطلاعات مربوط به پرونده خود از روند انجام پرونده خود مطلع گردند.

طراحی صفحه خدمات

مزایای طراحی سایت حقوقی : تمام خدماتی که مؤسسات حقوقی یا وکلا ارائه می دهند در این بخش معرفی می گردد. این خدمات شامل خدمات مالی، چک های برگشتی، تنظیم قرار داد کارگر و کارفرما و… می باشد.

قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی :

با توجه به مشغله های کاری و کمبود وقت آزاد بسیاری از افراد مایل هستند تا وکالت یا مشکلات خود را به صورت آنلاین به وکلا بسپارند. طراحی سایت حقوقی باید قابلیت اتصال به درگاه های بانکی را داشته باشد تا هریک از کاربران بتوانند هزینه های مربوط به مشاوره های غیر حضوری را پرداخت کنند.

بخش ارائه مقالات و اخبار به روز حقوقی:

یکی دیگر از بخش های مهم هر طراحی سایت حقوقی بخش مربوط به مقالات و اخبار به روز حقوقی است. در این بخش اخبار و مطالب مرتبط با قوانین در می گردد و در صورت تغییر در تبصره های قانونی، حذف یا اضافه شدن قوانین جدید مطالب به روز رسانی و به اطلاع عموم می رسد. شما می توانید با به روز رسانی این بخش از سایت خود با اخبار جدید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید.

اختصاص صفحه ای برای مشاوره:

ارائه مشاوره در مورد مسائل حقوقی یکی از مهم ترین وظایف وکلا و مؤسسات حقوقی است. از این رو نیاز است تا در زمان طراحی سایت حقوقی بخشی به این کار اختصاص داده شود. کاربران می توانند در این قسمت از سایت خواسته و مشکلات خود را با وکلا در میان بگذارند و به صورت غیرحضوری پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. اگر نیاز به مراجعه حضوری بود با رزرو وقت اقدام کنند. برخی اوقات نیز برای دریافت پاسخ خود نیاز دارند مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

قابلیت دسترسی به روزمه و تجربه کاری وکیل :

بخش مربوط به معرفی وکلا و تجربه کاری آن ها بخش مهمی از طراحی سایت حقوقی است. نیاز است تا وکلا تجربه کاری و رزومه خود را درج کنند. زیرا کاربران همواره به دنبال وکلای خبره و با تجربه هستند در مدت زمان کمی مشکلات آن ها را حل کنند.

قابلیت پاسخ به سؤالات افراد از طریق وکلا:

اغلب افراد همواره به دنبال سایت هایی هستند تا بتوانند مشکلات خود را در آن مطرح کنند و در زمان کمی به جواب سؤال‌های خود دست یابند. در ابتدا افراد از طریق سایت اقدام به طرح سوال می کنند و بعد از دریافت پاسخ، پرونده حقوقی خود را به او می سپارند؛ بنابراین طراحی بخشی برای برقراری ارتباط آنلاین با مشتریان یکی از خدمات مهم هر سایت حقوقی است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست