طراحی سایت در قم

طراحی سایت در قم

قم به عنوان پایتخت مذهبی و فرهنگی در کشور به شمار رفته و مهاجرین زیادی نسبت به سایر شهرها دارد. هم‌چنین این شهر یکی از قطب‌های بزرگ انتشار کتاب به شمار می‌رود. از لحاظ وجود مکان‌های زیارتی نیز مکان مهمی جهت گردشگری است. از این رو کسب و کارهای موجود در این شهر قابلیت‌های زیادی جهت توسعه دارند.  اگر کسب و کار شما امروزه در فضای مجازی حضور نداشته باشد، به مرور موقعیت خود را نسبت به رقبا از دست داده و حذف خواهد شد. از مزیت‌های کسب و کار آنلاین می‌توان به ایجاد اتوماسیون در فرآیند کاری، افزایش فروش و درآمد، کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی و… اشاره کرد.  بنابراین طراحی سایت در قم می‌تواند گزینه مناسبی جهت رونق کسب و کار شما باشد.

انواع طراحی سایت در قم چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت اطلاع رسانی خدمات و محصولات خود را به کاربران فضای مجازی معرفی می‌کنید. در گذشته هزینه روش‌های اطلاع رسانی زیاد بود و اثربخشی چندانی نداشت. زیرا تمام مخاطبین هدف را در بر نمی‌گرفت.  اما با طراحی سایت، اطلاع رسانی به مخاطبان هدف صورت گرفته و میزان اثر بخشی به شدت افزایش می‌یابد. در طراحی سایت فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی، انتخاب و فروش آنلاین محصول به کاربر ارائه می‌شود. طراحی سایت فرآیندی نیز جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شود و می‌توان برای سایت‌های مشابه همچون دیجی کالا، دیوار، آژانس گردشگری و … استفاده نمود.

اما مراحل طراحی سایت در قم چیست؟

۱- امکانات و فرآیندهای سایت طبق اهداف کسب و کار، روانشناسی مشتریان و تحلیل رفتار رقبا بررسی می‌گردد

۲- Host و دامنه متناسب با نیازها و اهداف سایت انتخاب می‌شود

۳- نیاز سنجی‌ها بررسی شده و امکانات و فرآیندهای مورد نظر پیاده سازی می‌شود

۴- رابط‌های گرافیکی مناسب، به صورت قالب آماده یا قالب اختصاصی انتخاب می‌شود

۵- سایت آپلود می‌شود

طراحی سایت قم

پرسش‌های متداول طراحی سایت در قم …

هزینه طراحی سایت در قم چگونه است؟

هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات و فرآیندهای سایت، بسیار متفاوت است. با استفاده از قالب آماده که از قبل توسط تیم‌های برنامه‌نویسی طراحی شده است، با قیمتی مقرون به صرفه می‌توان سایت را طراحی کرد. اما اگر کسب و کار بزرگی دارید نیاز است تا یک طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی داشته باشید.

انتخاب هاست و دامنه مناسب چگونه است؟

قبل از راه اندازی سایت، تهیه هاست و دامنه از ضروریات کار به شمار می‌آید. دامنه در واقع آدرس و نام سایت شما است. انتخاب نام مناسب نقش مهمی در برندینگ کسب و کار شما خواهد داشت. هاست نیز فضایی است که اطلاعات سایت بر روی آن ذخیره می‌شود. باید توجه داشته باشید.حجم اطلاعات و میزان ترافیک سایت خود در هنگام انتخاب هاست در نظر بگیرید. انتخاب هاست مناسب نقش مهمی در افزایش سرعت سایت شما دارد.

سئو چه نقشی در موفقیت کسب و کار دارد؟

باید بتوانید همواره در دید مشتریان خود باشید، در غیر این صورت کاربران رقبای شما را انتخاب کرده و به مرور حذف خواهید شد. در این راستا رعایت اصول سئو بسیار مهم است. سئو پارامترهای مختلفی را در برمی‌گیرد. برای نمونه سئو سورس، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای کاربردی، طراحی سایت ریسپانسیو و …

چگونه طراحی جذاب و حرفه ای داشته باشید؟

در همان نگاه اول مخاطب باید با یک سایت جذاب و حرفه‌ای رو به رو شود. در این صورت است که در ذهن او ماندگار خواهید شد. هم‌چنین کاربر باید بتواند با کم‌ترین تعداد کلیک‌ها و بدون سردرگمی به اهداف خود در سایت دست یابد. در این راستا حتما اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را به کار گیرید. البته در نظر داشته باشید در کنار ظاهر زیبا، در نهایت محتوای سایت است که مخاطب را ماندگار خواهد کرد.

چگونه در فضای مجازی تبلیغات داشته باشید؟

برای تثبیت حضور خود در فضای مجازی، افزایش تعداد مخاطبان و حفظ جایگاه خود نزد رقبا، تبلیغات را جدی بگیرید. خدمات بازاریابی دیجیتال، محصولات و خدمات شما را در فضای مجازی به مخاطبین هدف معرفی می‌کند. مزیت اصلی این روش بازاریابی کاهش هزینه و افزایش اثربخشی نسیت به سایر روش‌ها است.

طراحی سایت در قم با فراکارانت

مجموعه فراکانت با بیش از دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت (از سال ۱۳۷۷) ، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه و دیجیتال مارکتینگ همراه شما مشتریان عزیز است.

     گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزایای مجموعه فراکارانت …

مشاوره و آموزش

قبل از راه اندازی سایت خود از خدمات مشاوره تخصصی طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، هاست، دامنه، مشاوره مدیریتی و بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید. هم‌چنین فراکارانت در کنار شما است تا با آموزش حضوری و مجازی بتوانید سایت خود را مدیریت کنید.

پشتیبانی و گارانتی

مجموعه فراکارانت پس از اتمام پروژه با ارائه خدمات پشتیبانی سایت و گارانتی ویژه همراه مشتریان خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست