ضرورت:
جستجوی نیازها در گوگل یک امر قطعی برای همه شده است ،دیگر نقطه ارتباط شما با مشتری فقط تماس یا کارت ویزیت شما نیست، نیازی نیست به دنبال مشتریان محلی باشید. اینبار به دنبال شما در وب می گردند.تمام کسانی که درحال حاضر شما را می شناسند و کسانی که تا به حال اسمی از شما هم نشنیده اند به صورت ارگانیک سایت خدمات و محصولات شما را می بینند.


ویژگی:
در طراحی سایت شما، کدهای قالب های karait به بهترین روش نوشته شده اند تا موجب افت سرعت سایت شما نشوند. صفر تا صد قالب طبق استانداردها و نیازهای شما طراحی شده است و بدون هیچ نگرانی توسط karait برای شما اختصاص سازی می شود. قالب های آماده karait کاملا از نظر سورس بهینه سازی شده است. همچنین تمام مشتریان شما می توانند سایتتان را در تمامی دستگاه ها (موبایل، تبلت، لپ تاپ) بدون بهم ریختگی در سایت ببینند، چون تمام طراحی سایت های karait و قالب های responsive واکنشگرا است، پس به طور خودکار دستگاه مخاطب منطبق می شود، ظاهر سایت شما هنگام ورود با تبلت زیبایی می یابد.


تمایز:
در شرکت های دیگر برای ارزان تمام شدن کار از قالب های آماده دانلودی استفاده می کنند که در آینده مشکلات متعددی را برای استفاده، تغییر بروزآوری و سئو سایت ایجاد می کند. انتخاب قالب و تحویل سایت شما در karait دارای جلسه حضوری در کنار طراح اختصاصی شما خواهد بود.

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست