طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

اهمیت و مزایای طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال چیست؟

با توجه به محبوبیت و استقبال گسترده‌ ارز‌های دیجیتال، کسب و کارهای بسیاری در این حوزه امروزه مشغول فعالیت هستند. از جمله پرمخاطب‌ترین و پردرآمدترین آن‌ها راه اندازی صرافی ارز دیجیتال است. در این راستا طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ضروری به شمار می‌رود. در مقاله طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به صورت کامل درباره نحوه راه اندازی سایت گفته شده است. اما با توجه به آن که افراد همواره به موبایل‌های هوشمند خود دسترسی دارند و استفاده از اپلیکیشن‌ها برای آن‌ها سهولت بیشتری ایجاد می‌کند، طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال می‌تواند تغییرات چشم‌گیری در روند کسب و کار شما ایجاد نماید. از جمله مهم‌ترین مزایای اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد…

انجام معاملات در کوتاه‌ترین زمان

انجام معاملات به صورت ایمن

کاربری آسان با کارایی‌ بالا

امکان نمایش لحظه‌ای قیمت‌ها و اخبار روز ارز دیجیتال

امکان شخصی‌سازی برای کاربران

امکان حفظ تعامل با کاربران و اطلاع رسانی سریع به آن‌ها

امکان ارائه پشتیبانی آنلاین

و…

انواع طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی‌ها می‌توانند به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز اقدام به فعالیت نمایند. طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال به صورت متمرکز نسبتا ساده بوده و در واقع صرافی از افرادی رمز ارز را خریداری کرده و به افراد دیگر می‌فروشد. در واقع این تبادلات از طریق کیف پول صرافی شکل می‌گیرد. حالت دوم طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال به صورت غیرمتمرکز است که بر اساس عرضه و تقاضا شکل می‌گیرد. در واقع واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده هستند و کارمزد خود را دریافت می‌کنند.

طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

چه امکانات و فرآیندهای در طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال وجود دارد؟

امکانات و فرآیندها در طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال در دسته‌های اصلی و جانبی قرار می‌گیرند. برای نمونه احراز هویت یک فرآیند جانبی است. زیرا از ابزارهای مختلفی می‌توان جهت انجام این کار استفاده کرد و میزان حساسیت‌ها در کشورهای مختلف متفاوت است. در واقع این دسته از فرآیندها می‌توانند حذف شوند یا امکانات دیگری جایگزین آن‌ها شود. اما موارد دیگری هستند که از امکانات اصلی اپلیکیشن به شمار می‌روند. همچون انجام صحیح معامله، ایجاد یک کیف پول ایمن، حفظ امنیت در انجام معاملات، ثبت نام و ساخت پنل کاربری کاربران، ثبت تراکنش‌های کاربر، نمایش آنلاین نمودارها و قیمت‌های ارز دیجیتال، لیست تقاضای خرید و فروش، لیست سفارش‌های کاربر و… در این راستا سرعت انجام معاملات، حفظ امنیت و ارتقای آن بسیار حائز اهیمت بوده و حتما باید در اولویت‌های پروژه قرار گیرند.

طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال با فراکارانت

مجموعه فرکارانت از سال 1377 در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن اندروید، IOS، وب اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، مشاوره کسب و کار آنلاین و پشتیبانی انواع خدمات مرتبط فعالیت دارد. در ادامه با ما بیشتر آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     مشاوره اپلیکیشن موبایل   به روز آوری اپلیکیشن موبایل     خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست