ساخت و مدیریت اکانت گوگل ادز

گوگل ادز چیست و چه مزایایی دارد؟

گوگل به منظور کمک به کسب و کارها، گوگل ادورز را راه اندازی کرده است. با استفاده از خدمات گوگل ادز، انواع کسب و کارها می‌توانند محصولات و خدمات خود را سریع‌تر به کاربران فضای مجازی معرفی کنند. در واقع با پرداخت هزینه‌ای به گوگل، به تبلیغ کسب و کار خود می‌پردازند. مزیت استفاده از این روش نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی، نمایش تبلیغات به مخاطبین هدف است. در نتیجه بالاترین میزان بازدهی کسب خواهد شد. در واقع کلمات کلیدی مشخص شده را به گوگل ارائه می‌دهید. در صورتی که مخاطبین هدف این کلمات را جست و جو کنند، شما در نتایج برتر قرار خواهید گرفت. نمایش تبلیغ رایگان است و هزینه به ازای هر کلیک از شارژ اکانت کم می‌شود. از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساخت اکانت گوگل ادز و تبلیغ از طریق آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

می‌توانید تبلیغات خود را به محدوده جغرافیایی خاصی اختصاص دهید

می‌توانید ساعات نمایش تبلیغ را مشخص کنید

می‌توانید با رسیدن به سقف هزینه، تبلیغات را متوقف کنید

چگونه در تبلیغات با گوگل ادز موفق شوید؟

در تبلیغات خود باید از قبل برنامه ریزی صحیحی داشته باشید تا بتوانید به موفقیت دست یابید. در این راستا برای ساخت اکانت گوگل ادز نیاز است تا اهداف خود را برای تبلیغات مشخص کنید. مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و بر اساس نیاز آن‌ها، تبلیغات را ارائه دهید. بنابراین باید کلمات کلیدی متناسب با نیاز کاربران را تشخیص داده و به گوگل ارائه دهید. تشخیص کلمه کلیدی مناسب هزینه تبلیغ را بهینه خواهد کرد. در مرحله بعد باید به محتوای تبلیغ و جذاب بودن آن توجه داشت. در این صورت است که تبلیغ شما اثرگذار خواهد بود. در هر مرحله باید اثربخشی‌ تبلیغات را تحلیل و بررسی کرد و با توجه به نیازهای مخاطب پیش رفت تا بالاترین میزان بازدهی را بتوان کسب نمود.

ساخت اکانت گوگل ادز

ساخت و مدیریت اکانت گوگل ادوردز

در صورتی که دانش و زمان کافی جهت ساخت و مدیریت اکانت خود را دارید، می‌توانید همواره بر آن نظارت کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید. اما درصورتی که دانش تخصصی و زمان کافی جهت ساخت و مدیریت اکانت گوگل ادز خود را ندارید، می‌توانید از خدمات مجموعه فراکارانت استفاده نمایید.

ساخت اکانت گوگل ادز

جهت ساخت اکانت، مبلغ مورد نظر را به صورت ریالی به مجموعه پرداخت خواهید کرد. سپس اکانت ساخته شده و طبق واحد پولی مورد نظر (دلار، لیر یا درهم) شارژ می‌گزدد. جهت آشنایی با تعرفه‌ها می‌توانید مقاله هزینه تبلیغات گوگل ادز را دنبال کنید.

شارژ اکانت گوگل ادوردز

با قیمتی مناسب‌تر از بازار با واحدهای پولی دلار، لیر و درهم در کمتر از ده دقیقه می‌توانید اکانت گوگل ادز خود را شارژ کنید. خدمات ساخت اکانت رایگان بوده و جهت شارژ اکانت فاکتور رسمی ارائه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بخش شارژ اکانت گوگل ادز را دنبال کنید.

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

از ویژگی‌های اکانت‌ مدیریت شده در گوگل ادز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاهده جزئیات اطلاعات تبلیغ : امکان دسترسی به همه گزارش‌ها به صورت مستقیم از طریق اکانت گوگل ادز

مشاهده جزئیات مالی و هزینه‌ها : امکان مشاهده هزینه هر کلیک، هزینه‌های انجام شده، شارژ باقی مانده و…

افزایش بازدهی تبلیغات : با مدیریت حرفه‌ای توسط کارشناسان، هزینه‌ها را کاهش داده و تبلیغات را هدفمند کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مقالات پیشنهادی

تبلیغات کلیکی چیست؟

انواع کمپین‌های تبلیغاتی با گوگل ادز

بسته کمپین تبلیغات بنری هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 28 مهر 1399


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست