وب سایت های واکنش گرا بهترین گزینه برای سئو

همان طور که نیاز استفاده از تلفن های هوشمند وموبایل ها به طور مداوم افزایش میابدتطبیق طراحی سایت ها با موبایل ها و دوستداران موبایل در طراحی وب سایت به طور قابل توجهی افزایش میابد که این یکی از مولفه های اساسی برای داشتن یک وب سایت خوب است.
همان طور که سئو مولفه اصلی در طراحی سایت در خرید و فروش آنلاین می باشد در نتیجه داشتن وب سایت هایی که خود را با دستگاه های موبایل تطبیق می دهند بسیار ضروری است که یکی از فاکتور های بسیار اساسی در خرید سایت می باشد.

وب سایت های واکنش گرا

 

سئو در طراحی سایت

خرید و فروش موبایل ازخرید و فروش تجهیزات دسکتاپ و استفاده از موبایل اینترنت سبقت گرفته است و پیش بینی شده است که که این سبقت در سال 2014 افزایش یابد.این که استفاده موبایل ازاستفاده دسک تاپ سبقت بگیرد به دلیل بیش تر بودن کاربران موبایل در یکسری ازوجوهات در آینده منطقی به نظر میرسد.
به نظر میرسد 67 درصد از کاربران ادعا می کنند که از سایت های تطبیق دهنده با موبایل خریداری می کنند و در واقع از سایت های واکنش گرا استفاده میکنند چون قابلیت انطباق با هر نوع و سایز صفحه نمایش را دارد .رقیبانی که بر سئو ادعا میکنند به قدر کافی برای شروع ساختن انتقال به وب سایت های تطبیق دهنده با موبایل و وب سایت های واکنش گرا هوشیار هستند که این یکی از ویژگی های داشتن سایت خوب می باشد.
جنجال بین داشتن حق انتخاب بین یک وب سایت واکنش گرا در طراحی وب سایت یا یک نسخه جدا برای موبایل ها خایز اهمیت است که از ویژگی های سایت خوب است در صورتی که حقیقت این است که هر دو گزینه جنبه مثبت و منفی خود را دارند.

گزینه ای که برای کسب و کار شما بهترین است به عوامل بسیاری بستگی دارد مثلا هدف از راه اندازی وب سایت برای داشتن یک سایت خوب چیست و دانستن مشتریان پایدار و هدفمند و حتی  سئو ممکن است که یک عامل باشد.

اگر سیو یک عامل است ما در اینجا به شما سه دلیلی را که چرا وب سایت های پشتیبان بهترین گزینه برای استراتژی های موبایل است را معرفی میکنیم:

1-توصیه شده توسط گوگل

وقتی گوگل با 67 درصد از خریداران اشتراکی خرید و فروش آنلاین  حرف میزند و ارتباط برقرار میکند خریداران آنلاین میشوند.گوگل به صورت جزیی شرح میدهد که طراحی  وب سایت پشتیبان توصیه کننده و مربوط به تعمیرات موبایل است و حتی برای برگشتن به طراحی وب سایت پشتیبان به صورت بهترین تمرین صنعتی میتواند عمل کند.

این به خاطر این است که طراحی سایت های پشتیبانی یک URL و  HTML یکسان دارند بسته به وسیله که آن را  برای خزنده گوگل آسان تر و کارآمدتر میسازد و  ورژن های مختلف را در همان سایت بررسی میکند.

علاوه بر این گوگل طراحان وب واکنش گرا را ترجیح میدهدبه خاطر اینکه محتوایی که در یک وب سایت یا یک URL وجود دارد برای به اشتراک گذاشتن بین کاربران راحت تر است و پیوستن به آن محتوا که بر روی یک محتوا سایت موبایل وجود دارد.

برای مثال یک کاربر موبایل که محتوا سایت را از طریق Facebook در گوشی به اشتراک میگذارد و این نتیجه از طریق دسک تاپ به دستش میرسد نتیجه یکسانی دارد که این یکی از فاکتور های مهم داشتن یک سایت خوب است.

2-یک وب سایت دستگاه های زیاد

یکی از مهمترین جنبه های وب سایت های واکنش گرا این است که وب سایت های واکنش گرا میتوانند از خیلی از وسیله ها عبور کند این ویژگی بسیار مهمی می باشد .

3_اسان تر برای مدیریت

داشتن یک دسک تاپ و یک سایت موبایل  جدا به داشتن کمپین های سئو  نیازمند است . مدیریت یک سایت و یک سئو از مدیریت دو سایت و دو سئو خیلی آسان تر است این یک فاکتور کلیدی برای  یک داشتن یک  وب سایت پشتیبان است که  بیشتر از یک سایت موبایل را در خود دارد.

همان طور که ذکر شد  سودمندی هاییی برای سئو موبایل وجود دارد مثل بهینه سازی واژه های کلیدی که قابلیت جستجو را دارد وقتی که اشخاص آن را در تلفن های هوشمند خود جستجو می کنند.

نتیجه گیری:

وب سایت های پشتیبان بوسیله گوگل پیشنهاد میشوند. که به یک وب سایت اجازه میدهند که یک راه ورود برای کاربران از طریق خیلی از وسیله ها مثل موبایل را داشته باشند که گزینه مناسبی برای داشتن یک وب سایت خوب است. و همین طور یک راه حل ساده و کارآمد برای داشتن یک سئو مناسب و کارآمد است .برای این منظور داشتن یک سایت پشتیبان یک گزینه مناسب برای استراتژی سئو می باشد.

 

وب سایت های واکنش گرا بهترین گزینه برای سئو

 

 

 

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.   

 

نقش طراحی سایت در سئو و رنکینگ

فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت و تاثیرات منفی خرید لینک

آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو

بهبود رتبه سایت در گوگل

ساخت و تنظیم صفحات محتوایی

بسته طراحی گرافیک اختصاصی و پیاده سازی صفحات

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلان های هاست    مقایسه پلان های طراحی سایت        مقایسه پلان های پشتیبانی       مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL     نمونه کارهای طراحی سایت        

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست