طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

با توجه به فراگیر شدن خدمات تجارت الکترونیک، امروزه مسافران خدمات گردشگری خود از خرید بلیط تا رزرو تور و هتل را به صورت آنلاین تهیه می‌کنند. بنابراین حضور در این فضا جهت بقای کسب و کار و تحول در میزان فروش شما ضروری به شمار می‌آید.

hotel

امکانات طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی چیست؟

معرفی خدمات هتل و اماکن اقامتی

در طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی باید خدمات و امکانات به طور کامل و جامع در دسترس کاربران قرار گیرد. این خدمات می‌توانند در دسته بندی‌های مختلفی چون رزرو هتل، تعرفه کرایه اتاق و خدمات هتل، وضعیت پذیرش، آدرس، اماکن تفریحی و دیدنی اطراف هتل، نقشه استان و موقعیت هتل و راه‌های ارتباطی را می‌توان قرار گیرند.

گالری فیلم و عکس

ایجاد گالری فیلم و عکس در طراحی سایت هتل نیز جهت جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت است. اثرگذاری محتوای تصویری و ویدئویی هزاران برابر بیشتر از محتوای متنی است. بنابراین جهت افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری حتما این بخش را در سایت خود در نظر داشته باشید. در این گالری می‌توان فیلم و عکس از موقعیت‌های مختلف هتل، مکان‌های دیدنی، تفریحی و گردشگری اطراف هتل را به کاربران نمایش داد. در این مرحله حتما از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده نمایید.

استفاده از اسلایدر جهت نمایش تصاویر مختلف به صورت پویا. اسلایدرها و استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب درون آن‌ها نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب و انتقال پیام ایفا می‌کند.

رزرو آنلاین

در طراحی سایت هتل خود می‌توانید امکان رزرو را به صورت آنلاین ایجاد کنید. برای این کار نیاز به یک درگاه پرداخت آنلاین دارید. هم‌چنین ایجاد یک سیستم جست و جو پیشرفته برای مشاهده وضعیت پذیرش هتل در تاریخ‌های مورد نظر کاربر بسیار کاربردی است.

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت هتل می‌تواند به صورت چند زبانه انجام شود. زیرا ممکن است مسافران شما از کشورهای دیگر اقدام به رزرو هتل نمایند.

تبلیغات آنلاین

امکانات اخذ تبلیغات از اماکن جذاب اطراف هتل یا مرکز اقامتی نیز می تواند از درآمدهای خوب طراحی سایت هتل یا اماکن اقامتی باشد.

پشتیبانی آنلاین

ایجاد بخش پشتیبانی جهت پاسخ به پرسش‌های احتمالی مشتریان را حتما در نظر داشته باشید. هم‌چنین میتوانید در یک بخش سوالات متداول را به همراه پاسخ آن‌ها برای مشتریان قرار دهید. استفاده از سیستم چت آنلاین نیز می‌تواند یک پشتیبانی قوی و همواره در دسترس را برای کاربران شما ایجاد کند.

باشگاه مشتریان

ایجاد بخش باشگاه مشتریان جهت وفادار سازی مشتریان نیز میتواند در طراحی سایت هتل به کار رود.

پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌ها

ایجاد بخش پیشنهادهای ویژه جهت اعلام تخفیف ها و پروموشن‌ها در یک بخش جداگانه، ابزار مهمی در بازاریابی کسب و کار شما به شمار می‌آید.

hotel site

طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی با فراکارانت

با توجه به بخش­ های مختلف طراحی سایتتنوع و کیفیت هر یک از این بخش­ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه طراحی سایت دارد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست