تازه هایی برای طراحان وب سایت در ژانویه 2014

تازه های طراحی وب سایت برای طراحان وب سایت و برنامه نویسان در ژانویه 2014

شامل برنامه های وب جدید, پلاگین های JQuery و منابع جاوا اسکریپت، ابزارهای توسعه و برنامه نویسی

 

منابع طراحی سایت ریسپانسیو و موبایل, ابزارهای مرتبط, منابع کد نویسی, و فونت های جدید عالی می باشد.

برخی از منابع زیر رایگان می باشند و برخی شامل هزینه هستند, و این ابزارها منابع مفیدی برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت می باشند.

در صورتی که موردی از قلم افتاده می توانید در بخش نظرات پایین صفحه اعلام نمایید. و در صورتی که می خواهد در جریان تازه های طراحی وب سایت قرار بگیرید

Duo

Duo مرورگری برای تست وب سایت های ریسپانسیو (سازگار شده با مرورگر موبایل) می باشد. و به صورت وب بیس و همچنین قابل نصب بر روی سیستم های مک موجود است.

 

TimeTracker

TimeTracker نرم افزار محاسبه گر زمان می باشد که به طور اتوماتیک زمان بندی می نماید, ابزار آنالیز در زمان, و سایر موارد را دارا می باشد. حساب کاربری رایگان اولیه با Adobe CS/CC کار می نماید, در صورتی که حساب های ارتقاء یافته آن با سایر نرم افزارها سازگاری کامل دارد.

 

TimeTracker

Coment.me

 

Coment.me به کاربر امکان اضافه نموده سیستم نظرات را بر روی هر آدرسی می دهد. کافی است آدرس وب سایت را وارد نموده, و عرض صفحه ای که قصد دارید باز گردانده شود را معین نمایید, و سپس نظر بگذارید, بکشید, و یا هر کاری که احتیاج دارید قبل از به اشتراک گذاری انجام دهید.

 

طراحان وب سایت

 

Adaptive Backgrounds

Adaptive Backgrounds

یک پلاگین JQuery برای گرفتن رنگ از یک تصویر و قرار دادن رنگ پس زمینه همان بخش از همان رنگ می باشد. و سازگار سازی تصویر پس زمینه را با رنگ پس زمینه آسان می سازد.

 

Adaptive Backgrounds

Layrs Control

 

Layrs Control ابزار رایگان فتوشاپ برای بهتر نمودن محیط کار شما می باشد. شما می توانید نام لایه ها را ویرایش نمایید, افکت های بی کاربرد را حذف نمایید, لایه های خالی را حذف نمایید, و شامل امکانات مختلفی می باشد.

 

layrs

 

Typing.io

Typing.io

تمرین تایپ کردن ویژه برنامه نویسان وب می باشد, که به کاربر امکان مدیریت کاراکترهایی را که در محیط های معمولی نمایش داده نمی شوند را می دهد.

 

 

Passweird

Passweird سیستم ایجاد رمز می باشد که به شما امکان ایجاد رمزهایی را می دهد که هیچ کس قادر به حدث زدن آن نیست..

 

 

passweird

Origami

Origami ابزاری برای ایجاد پروتوتایپ ها می باشد. و به شما قابلیت ایجاد پروتوتایپ ها را می دهد, بدون نیاز به برنامه نویسی.

 

 

origami

Myth

Myth ابزار نوشتن CSS می باشد که به شما امکان کد کردن کدهای CSS بدون نگرانی از پشتیبانی مرورگرهای مختلف را می دهد.

 

 

myth

 

Social Kit

Social Kit پلاگین فتوشاپ برای ایجاد تصاویر کاور , تصاویر پروفایل, تبلیغات و بنرها در شبکه های اجتماعی, به مانند فیس یوک، توئیتر و گوگل پلاس می باشد.

 

 

socialkit

Typecsset

Typecsset کتابخانه Sass برای ایجاد تایپ ها در وب می باشد, که به صورت اتوماتیک مشکل پیکسل ها و خطوط را رفع می نماید.

 

typecsset

 

 

 

 

در پایان اگر به دنبال یک تیم حرفه ای با سالها سابقه عملی و هزاران پروژه انجام شده برای پروژه طراحی سایت خود هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت                     نقش مالتی مدیا در طراحی وب سایت       آیا سایت شما می تواند ترافیک را کنترل کند؟

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت           طراحی سایت و انتخاب رنگ ها               استفاده از تصویر در طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید        7 نکته مهم در طراحی سایت              طراحی سایت با قالب آماده

استفاده از جاوا در طراحی سایت و زیباسازی آن           قیمت طراحی سایت                       طراحی سایت و زبانهای برنامه نویسی آن

 

 

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت      نمونه کارهای طراحی سایت فراکارانت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست